הזמנתי מנעולן מוסמך

מבקשי מנעולן בלוד חייבים לקבל טביעת אצבע במרכז הרישוי של המחלקה להגנת הצרכן (DCA). בדיקות רקע פליליות נדרשות לכל מבקשי רישיון מנעולן על ידי סריקות בזמן אמת על ידי משרד המשפטים (DOJ) והבולשת הפדרלית (FBI). לפני הפיכתו למנעולן, על המבקש לעבור בדיקת רקע יסודית כדי להיות זכאי להכשרה ורישוי במדינה.

דרישות רישיון מנעולן משתנות בהתאם למדינה

אך לרוב דורשות הסמכה או השלמת התלמדות מאושרת. אם אתה נמצא במדינה שבה לא נדרש רישיון, חשוב עוד יותר לוודא שהמנעולן שאתה שוכר הוא מוסמך או מורשה. ובאופן כללי, כדי לקבל רישיון, אתה צריך להיות מוסמך או לעבור הכשרת אינסטלציה מאושרת.

כדי לקבל הסמכה, מנעולן עשוי להידרש להשלים כמה תוכניות הכשרה מוגבלות בהתקנה וכישורי מנעולן אחרים. למרות שלא נדרש, מספר מנעולנים ברחבי המדינה השקיעו זמן ומאמץ כדי לקבל את ההכשרה המתאימה ויכולים לספק לך הוכחה להסמכה.

במספר מדינות

מנעולנים חייבים להיות בעלי רישיון בתחום השיפוט שלהם. מדינות מסוימות או מחוזות מסוימים דורשים מנעולנים להיות בעלי רישיון לפעול. כרגע ישנן 11 מדינות (לחץ כאן כדי לראות אילו מדינות) דורשות רישיון או רישום אינסטלציה כלשהו.

כל מי שרוצה לעבוד כמנעולן בלוד חייב להשיג חברת מנעולנות/רישיון עסק

בעיר לוד, עבודת המנעולן מוסדרת על ידי מחלקת בטיחות הציבור של טקסס, חטיבת שירותי הרגולציה – לשכת האבטחה הפרטית (PSB), כך שתצטרך רישיון לעבוד כמנעולן בלוד. עליך להיות בעל רישיון מנעולן לתיקון, תיקון, התקנה, בדיקה, פתיחה וסגירה של מנעולים באמצעים מכניים.

עליך לעבור את מבחן המנעולים וציוד האבטחה (C-28)

כדי לקבל רישיון מנעולן חוזה בלוד. כדי לקבל הסמכה, ללא קשר לדרישות המדינה שלך, מנעולנים שאפתנים חייבים לעבור בחינות בעשר קטגוריות נדרשות ולפחות שתי קטגוריות בחירה. כמה תכניות הכשרה למנעולנות יכולות להסתיים תוך שלושה חודשים בלבד, ובמדינה שלך, אתה יכול לעבוד כמנעולן תוך זמן קצר.

כל המנעולנים נדרשים לעבור הכשרה

כדי להיחשב לתפקיד זה, אך דרישות ההכשרה משתנות בהתאם למדינה. בתור התחלה, כדאי לנסות ליצור קשר עם ארגון מנעולן מקצועי, החל מ-Allied Locksmiths of America (ALOA), לקבלת אפשרויות הכשרה מאושרות ודרישות המדינה שלך. לכל מדינה דרישות מנעולן משלה, לכן חשוב למצוא מידע זה תחילה.

אם קראת מאמר זה והחלטת שאתה רוצה לקבל הסמכה כמנעולן

הקפד לבדוק מידע נוסף על איך לקבל הסמכה ומה כרוך בהסמכה על ידי לחיצה על הקישורים למעלה. מאמר זה יסתכל על כמה מהאלמנטים הנדרשים כדי להפוך לנפח אמן אמיתי. לאחר שתעבור את המשוכה הראשונית, ישנם מספר דרכים שאתה יכול ללכת כדי להפוך למנעולן מורשה האחראי על המפעל שלך.

מנעולנים רשומים יכולים גם לקבל הסמכה על ידי השלמת קורס יסודות המנעולן של ALOA בן חמישה או שישה ימים ולאחר מכן ביצוע הבחינה בסוף הקורס

לחץ כאן כדי ללמוד עוד כיצד להפוך למנעולן רשום. מנעולנים מקצועיים מוסמכים בריצ'מונד, וירג'יניה חייבים לעבור לפחות 10 דרישות קדם ושתי קטגוריות בחירה. עם סיום ומעבר בחינה זו, שירותי רגולציה יבחנו את השכלתו וניסיון העבודה של הפונה ויוציאו תעודת מנעולן.

בכל התחומים הללו

מנעולן ריצ'מונד, וירג'יניה חייב להיות בעל הסמכה מקצועית. כאשר קמעונאים גדולים לוקחים על עצמם פרויקטים גדולים כמו החלפה, החלפה ושיפוץ מנעולים, הם מסתמכים על השירותים והניסיון של מנעולן מקצועי מוסמך. כדי להיות חבר באיגוד המנעולנים של אמריקה (ALOA), מנעולנים חייבים להיות מוכנים להוכיח שהם אנשי אבטחה בעלי הכשרה גבוהה. ALOA הוא הגוף המנהל שמנהל את בחינת ההסמכה ומציע ייעודים לאלה שנמצאים בהכשרה כמנעולן רשום, מנעולן רכב מוסמך או טכנאי טכנאי בטיחות מוסמך.

על מנת לקבל רישיון אינסטלציה

כל מגיש בקשה, שותף או עובד תאגיד חייב לעבור בדיקת רקע פלילית של מחלקת המשפטים של קליפורניה (DOJ) ושל הבולשת הפדרלית (FBI), אשר תוערך על ידי אדם פרטי. בסיס.​​מדינת קליפורניה דורשת מכל המנעולנים לשמור רישיונות עדכניים ותעודות חידוש במיקום בולט בחצרים שלהם בכל עת. אם הבעלות על עסק המנעולן משתנה, יש צורך בהגשה חדשה ומסים חדשים.

על יחיד (בעלות יחיד)

שותפות או חברה המבקשים רישיון מנעולן לציין בבקשה את מי שינהל את העסק באופן יום-יומי. אדם פרטי, שותפות או חברה המבקשים רישיון מנעולן חייבים לציין בבקשה את מי שינהל את העסק באופן שוטף. כל אדם, שותפות או ישות המעוניינים לפתוח עסק חדש למנעולנות במחוז מיאמי-דייד חייב תחילה להגיש בקשה אישית.

עליך לבקר במרכז הרישוי של DCA ולשלם את העמלה של $75 בהמחאה או בהוראת כסף למחלקת הצרכנות של מדינת ניו יורק. אם המדינה שלך דורשת רישיון או הסמכה, תצטרך להשיג כזה.

ההסמכה מראה שמנעולנים לקחו את הזמן ללמוד אסטרטגיות מנעולנות שונות והם מסוגלים למצוא את המתאימה ביותר למצב הספציפי שלכם. ההסמכה שלהם מעניקה לך שקט נפשי בידע ובבטיחות שלהם. למנעולנים אלו ידע מתקדם בתחום המומחיות.

כל אחד מהמנעולנים שלנו בלוד עבר הדרישות מחמירות של הכשרה

השכלה, בדיקות וניסיון בעבודה. לבסוף, חברות מוכרות ואמינות שוכרות רק מנעולנים מוסמכים, כך שתדעו שאתם מקבלים את סוג השירות הנכון. בדרך כלל יש להם שנים רבות של הכשרה וכישורים בתחום הזה, כך שאתה יכול להיות בטוח שהם יודעים מה הם עושים ולשמור על הידע שלהם עדכני. הכשרה זו מאפשרת להם לתקן ולתפעל סוגים שונים של מנעולים, וכן לספק חינוך אבטחה ללקוחות.

על מנת לשמור על רישיון המנעולן שלך

תצטרך גם לעבור קורסי רענון מדי שנה. אם שירותי האינסטלציה שלכם כוללים עבודה שעולה יותר מ-$500, תצטרכו גם רישיון קבלן אינסטלציה. אם זה נשמע לכם יקר, תוכלו למצוא גם חברת מנעולנים מקומית שחברה באיגוד מקצועי מוסמך ולבקש מהם להעסיק אתכם להתמחות של שנתיים. בתור מנעולן שעובד לבד בעולם הגדול, המדינה תדרוש מכם ביטוח כדי לשמור על הרישיון.

מנעולנים חייבים לעמוד בדרישות שנקבעו על ידי גורמים ממשלתיים על מנת לקבל רישיון ולספק שירותים ללקוחות

במדינת טקסס, מחלקת שירותי הרגולציה של משרד טקסס לבטיחות הציבור אחראית לפיתוח תקני הרישוי וההסמכה שמנעולנים חייבים לעמוד בהם ולתחזק.

על מנת לקרוא מידע בנושא של הזמנתי מנעולן מוסמך ו מנעולן מוסמך במרכז באפשרותך לבקר באתר eyalock.co.il

דילוג לתוכן