שמיכת פוך יוקרתית

כיסויי פוך מפוארים אלו נועדו לכסות את השמיכה או השמיכה והציפית, ונועדו לשמור על כיסוי המיטה האהוב עליך נקי, ולהוסיף נופך של עיצוב לחדר השינה שלך בצורה מהירה, פשוטה ואלגנטית. בנוסף לסדרת השמיכות המעודנת והאיכותית, Peacock Alley מספקת גם מגוון מצעי פוך ונוצות כמו כיסויי פוך וכריות מיטה וכן שמיכות פוך רכות יוקרתיות המתאימות לשמיכות פוך יוקרתיות שלנו. המשך לקרוא עבור 26 הבחירות שלהם, כולל כיסויי פוך זולים ויוקרתיים בסגנון מלון, עם דוגמאות מושכות את העין או נועזים שמבליטים אותן, ומגוון סגנונות פשתן למי שרוצה להתאים לסוג השמיכה. דַף. ניתן לשלב בקלות כיסויי פוך בודדים ולהתאים עם ציפיות וסדינים תואמים להשלמת מראה אלגנטי. סגנונות רבים הם חלק ממגוון רחב יותר של מערכות מצעים ומספקים מגוון פריטים תואמים.
למידע נוסף על שמיכת פוך יוקרתית כדאי להעיף מבט ב- kingofpuh.co.il

אם אתה רוצה לישון באתר נופש חמישה כוכבים בכל לילה

כיסוי שמיכת פוך סאטן של מלון Legends עשוי מ-100% כותנה מצרית ארוכת סיכות, ומסגרת סאטן המשי שלו משתמשת גם בספירת 600 חוטים יוקרתית. כיסוי שמיכת פוך זה זמין בחמישה צבעים אחידים. בד סריג 100% כותנה יש עיצוב צלעות אלגנטי כדי להבליט את המיטה שלך. הרוכסן שלו נפתח ונסגר מהר יותר מכפתורים, והבטנה הדו-גוונית הייחודית שלו יוצרת מראה של סדין עליון מקופל, ויוצר אשליה של סדין מושלם. כיסוי שמיכת פוך כותנה חלת דבש של אסם חרס, מלכה 199 $. מעצבת הבית של Havenly, Madison Shoemaker, ממליצה על כיסוי שמיכת פוך עם מרקם זה כדי להוסיף מעט עניין ויזואלי למיטה שלך מבלי ליצור דפוס.

למרות שהמזרון הנכון יכול להבטיח שינה ללא כאבים

והמצעים הטובים ביותר יכולים לשמור על נוחותכם בזמן השינה, כיסוי השמיכה משרת מטרה כפולה: הוא יכול להגן על השמיכה שלכם ולהוסיף אלמנטים עיצוביים למיטה שלכם. מותג אוסטרלי זה מתמחה במכירת מצעי פשתן, כולל סדינים, כיסויי פוך, שמיכות ושמיכות פוך. כל המוצרים שלהם עשויים ממצעים אירופאים מכווצים מראש ומוכנים לשימוש ישר מהקופסה. אבל בגלל שכיסויי פוך הם בדרך כלל לא משהו שישנים בו, זה בדרך כלל תלוי יותר באסתטיקה ובסגנון מאשר בביצוע (למרות שכיסויי פוך זהים לסדינים, יש הרבה חומרים לבחירה, כולל כותנה, פשתן וסיבי במבוק חלופיים. לַחֲכוֹת). במקום זאת, המותג מציע מגוון מרשים של מצעים יוקרתיים, הכוללים סאטן, קטיפה, פלנל, סריגים, במבוק, פשתן וסדינים מכותנה מצרית, וכן מגוון שמיכות פוך, שמיכות פוך, שמיכות פוך, חצאיות מיטה וכו'. …

לא רק שבמבוק

הוא בחירה ידידותית לסביבה בשל צמיחתו המהירה של הצמחים, בד קרן במבוק הוא רך במיוחד ומצוין בשמירה על קור רוח למשך הלילה על ידי הפחתת הלחות. שמיכה זו עשויה מ-100% פשתן, ארוג מפשתן אירופאי, טופלה באנזימים טבעיים כדי להאיץ את תהליך הריכוך כך שהיא מרגישה רכה ויוקרתית לאחר הכביסה הראשונה.

כיום יש מספר רב של קמעונאי מצעי יוקרה המוכרים מצעים רכים ואלגנטיים

בין אם אתם אוהבים כותנה קלאסית או מצעים איכותיים, יש להם מוצר שיכול לשפר את זמן השינה שלכם. כותנה מצרית היא אחד הבדים היוקרתיים ביותר המשמשים במצעים מכיוון שאורך הסיבים שלה הוא בדרך כלל כפול מזה של כותנה רגילה, מה שהופך אותו לרך מאוד מבלי לוותר על העמידות. החלק הקדמי של הכריכה בשני הצבעים מודפס בדוגמת צמחים אוף-ווייט על פשתן, והגב עשוי כותנה.

מנוף וחופה מוכרת מגוון מצעים יוקרתיים וקישוטים לבית במחירים אטרקטיביים

שני הסיבים הנפוצים ביותר במצעי יוקרה הם כותנה ופשתן. מצעים יוקרתיים מתחילים בדרך כלל ב-100 דולר ארה"ב לסט, אך מותגים יקרים מאוד יכולים לעלות עד 1,000 דולר ארה"ב.

בטנת חלת הדבש עשויה 100% כותנה והגב הוא בד דמקה עדין 200 חוטים הנדבק ברכות לגופך. להשלמת המראה, הוסף ציפיות וסדינים מעודכנים שיתאימו לשמיכה החדשה שלך.

דילוג לתוכן