עיצוב חדרי ילדים על ידי מדבקות קיר

מדבקות ומדבקות ויניל מודבקות ליצירת עיטורי קיר צבעוניים בחדרי ילדים. מדבקות מודבקות, מדבקות קיר, אביזרי נוי להפיכת חדר הילדים לבהיר ומואר יותר. אתה יכול ליצור חדר ילדים יפהפה על ידי הכנסת פאר חיצוני לביתך עם מדבקות קיר עצים. עיצוב חדר השינה של הילד אף פעם לא קשה מדי עם מדבקות קיר או מה שנקרא מדבקות קיר או ציורי קיר שלא ניתן להסיר בקלות.

מדבקות קיר ומדבקות מודרניות הן דרך מהירה וקלה להביא נושא עץ לחדר של ילד

כחלופה לרעיונות הטפטים המגניבים שלנו לחדרי ילדים, תוכלו למצוא את מדבקות הקיר של Space Rocket יחד עם עיצובים רבים אחרים ב-Koko Kids. הם מתאימים לכל המינים וניתן לשלב אותם עם כל ערכת צבעים שתשתמשו בה לעיצוב חדר ילדים. אתה יכול לסדר אותם בכל דרך שתרצה, להשתמש בהם במספר חדרים, או אפילו לתת לילדים הגדולים שלך לסדר את הכוכבים בעצמם בחדרים שלהם.

זה לא קשה להשתמש כל עוד אתה נצמד לקירות ואתה יכול ליצור עיצוב ייחודי בחדר שילדיך בטוח יאהבו

הפוך את חדרי הילדים שלך מחדרי שינה חסרי חיים למקומות משמחים של כיף, מנוחה ורגיעה עם האוסף הפנטסטי הזה של מדבקות קיר לחדר הילדים. אנו גאים להציג בפניכם את הקטלוג הפנטסטי הזה של מדבקות קיר לחדרי ילדים, צבעוניות וייחודיות להנאה. איך לחנך. אתה יכול להשתמש בצבעי פסטל עבור עיצובי מדבקות קיר לחדר הילדים או אפשרויות נסיכות, דינוזאורים ואנימה לילדים גדולים יותר. בין אם זה רעיון למדבקות קיר פרחוניות, מדבקות קיר מצוירות לילדים, או כל מדבקות קיר ומדבקות אחרות שאתה אוהב, אתה צריך מדבקות עמידות.

ציור קיר המציג את הרקע של התוכנית

המדבקות או הדמויות האהובות עליהם יהפוך את החדר למקום הצפייה המועדף עליהם. בחללים כמו המטבח וחדר האמבטיה, מדבקות קיר ספציפיות לחדר יכולות להיות אלמנט עיצובי מושך את העין ומהוות אפשרות לשקול אם אתם שוהים בנכס להשכרה. דרך קלה ומשתלמת לעדכן כל חדר, אבל במיוחד חדר ילדים, מדבקות קיר הן אופציה שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב, הוספת צבע ועניין מיידית לחלל. הדביקו כמה מדבקות עצים במיקום אסטרטגי כדי להגדיר את הרקע להרפתקאות חבריכם הדינוזאורים.

מדבקות קיר נשלפות לחדרי ילדים מגיעות במגוון רחב של צורות

גדלים, צבעים ונושאים. אבל, כמובן, מדבקות קיר אינן מיועדות רק למשתלות, ניתן להשתמש בהן בכל הבית כל עוד הן מתאימות לאזור. לא משנה באיזה חדר אתה רוצה לעדכן, יש לנו מגוון של עיצובים שונים כדי לשנות אותו ברגע.

מדבקות קיר וציורי קיר הם דרך מצוינת לתת לכל חדר אפקט "וואו"

במיוחד לילדים, מכיוון שיש להם השפעה גדולה יותר על העיניים והדמיון שלהם. אם אתם מחפשים חדר מותאם אישית באמת המתאים לתחומי העניין של ילדכם, מדבקות קיר ויניל, גזרות קרטון וציורי קיר יכולים ליצור חוויה סוחפת שמעוררת דמיון והתרגשות. לא משנה מה הנושא של חדר הילדים, המבחר הרחב שלנו של מדבקות קיר ומדבקות הוא שאין שני לו. לא משנה מה הילד שלך אוהב, ובין אם אתה מקשט חדר של ילדה או ילד, הקטן שלך יאהב את החלל החדש שלו כאשר תעניק להם ציור קיר בהזמנה אישית.

השתמש ב-26 חבילות המדבקות

כדי לקשט אזורים שונים בחדר השינה או בחדר המשחקים שלך עם מדבקות הכוללות שלטים שונים, ביטויים, אוזניות ואייקוני משחקים. במיוחד אם אין לכם בית משלכם ואולי תרצו לצבוע מחדש או לטפט, שימוש במדבקות קיר בחדרי שינה וחדרי ילדים היא הדרך המושלמת לשפר את החלל שלכם באופן זמני. ניתן להשתמש בפרחים בפני עצמם ליצירת אפקט גינה, או שניתן למסגר אותם סביב החדר, מתחת לתקרה, או בגובה אגוז בעזרת מדבקות קיר פרחוניות. בעוד שמדבקות קיר משמשות לרוב כדי לשפר חללים ניטרליים, הן יעילות באותה מידה בחדרים עם דפוסים כהים יותר – מדבקות קיר בצבעים בהירים מנוגדים במיוחד לאפור וכחול כהה.

בין אם אתה מקשט את חדר הילדים שלך בסצנות טבע או משפץ את חדר הילדים הגדול שלך עם דפוס מלא בחלל וכוכב

מדבקות קיר אלו קלות ליישום וקלות להחלפה כך שהאפשרויות הן באמת אינסופיות. מאז, פותחו מוצרים חדשים לתינוקות וילדים כדי להרחיב את היקום הייחודי של המותג שלנו ולהציע מגוון שלם של קישוטים לחדרי שינה לילדים ולילדים כדי ליצור את חלל החלומות שלהם.

בעוד שמדבקות קיר הן מדבקות בודדות שמתחברות יחד ליצירת נושא יחיד

ציורי קיר הם יישומי ויניל שנועדו לכסות את כל פני השטח של הקיר. לילדים שלי יש את אותו סט על קירות האמבטיה שלהם וזה החדר האהוב עליי בבית. למדבקות ומדבקות יש כיום שימושים רבים והפכו לכלי רב עוצמה לעיצוב חדרי ילדים. ניתן להשתמש במדבקות קיר לכלבים לבד, או להוסיף בלונים או הדפסי כפות.

בשנת 2006 השיקה E-Glue את מוצרי החתימה שלה על ידי עיצוב הקולקציה הראשונה של מדבקות קיר ענקיות לילדים

אשר הופצו בעיתונות ונמכרו ברחבי העולם. יתרה מכך, מדבקות מותאמות אישית מאפשרות להורים יצירתיים ליצור חדרים נהדרים עבור ילדיהם. פעם, ילדים אהבו ספרי מדבקות, לאסוף המון מדבקות צבעוניות לפי נושא ולמלא את החללים הריקים. לחלופין, הם יכולים להיות גדולים יותר, רוחב של עד 96 אינץ' על גובה 56 אינץ' (2.5mx 1.5m).

כתוצאה מכך

יותר ויותר אנשים משתמשים בהם כאפשרות זולה, קלה ויעילה יותר מאשר צביעה, שבלונות, טפטים או כלי קישוט מסורתיים יותר. לדוגמה, מדבקות מותאמות אישית לחדרי ילדים עשויות להגיע בגודל פוסטר סטנדרטי של 24 אינץ' x 36 אינץ' (610 מ"מ x 910 מ"מ). מדבקות הקיר הבהירות והיפות שלנו לילדים הן דרך זולה וחדשנית לעיצוב חדר שינה מבלי להזדקק לבעל מקצוע.

הפעילו את הדמיון של ילדכם עם סט מדבקות המשקפות את תחומי העניין שלהם ו(אם אתם יכולים להשתחרר מהשליטה) תן להם ללכת לעיר ולקשט את ביתם. בחרו מתוך מגוון המדבקות הרחב שלנו לחדרי שינה לבנים ובנות, כמו גם אפשרויות רבות לקטנטנים.

דילוג לתוכן