משלוחים מידיים מעכשיו לעכשיו במחיר מוזל

באתר האינטרנט של אמזון פלקס כתוב שאתה יכול להרוויח עד 18 עד 25 דולר לשעה על הבלוק שלך. אם אתה קרוב יותר, אתה יכול לספק חבילות נוספות עם מכונית גדולה יותר. אפשרות נוספת היא לתבוע חסימה בתקופות עמוסות ולסמן את האפליקציה כמסופקת עם Prime או Amazon Fresh, מה שמאפשר ללקוחות לתת לכם טיפ. עם זאת, אם אתה שולח למסעדת אמזון, עליך לשלם את הטיפ שלך, תהליך שיכול להימשך יום עד יומיים לאחר הלידה.

אם אינך צריך לעשות זאת עבור עסקים מזדמנים שלך

Instacart מציעה חברות ב- Instacart Express המבטיחה משלוח חינם ועוקפת את המינימום הרגיל של $ 35 להזמנות. עם חברות אופציונלית של instacarts express, תקבל דמי משלוח של $ 0 עבור הזמנות מעל 35 $ בתוספת דמי שירות נמוכים יותר. העמלות משתנות בין משלוחים של שעה אחת, משלוחי מועדון וחנות ומשלוחים עד 35 $.
למידע מורחב בתחום של משלוחים מידיים מעכשיו לעכשיו במחיר מוזל וkeyword-marcom עליך להעיף מבט ב- keyword-marcom.co.il

שירות משלוחי המזון שלנו

הוא דרך פשוטה ונוחה לחסוך זמן ואנרגיה. עם משלוחי מכולת, קניה אישית היא זולה יותר מתמיד. באמצעות אפליקציות משלוח, חברות הטכנולוגיה פועלות כמתווכות, מחברות בין סוחרים, שליחים ולקוחות ומעבירות את דמי השירות לצרכנים.

לדוגמה, אם אתה משתמש בשירות משלוח מזון פחות מפעם בחודש, עליך לבחור בשירות בעל דמי הזמנה נמוכים יותר. עמלות לרוב אטומות ומורכבות יותר ממה שהיית מצפה בהזמנת פיצה, למשל.

שירותי משלוחי מסעדות לפי דרישה

כולל DoorDash ו- Postmates, מספקים ישירות לקמעונאים. בהזמנה בערב חג המומחים המומחים מייעצים לצרכנים להזמין יום קודם, מכיוון שזמני האספקה תלויים בזמינות של צוות בחנות, שהקונים משלמים כדי לאסוף הזמנות.

JC Penney מציעה גם 10 $ הנחה על פריטים נבחרים לאיסוף באותו היום בהזמנות שבוצעו בערב חג המולד עד השעה 15:00 שעון מקומי

צרכנים שמוכנים לאסוף את ההזמנות שלהם בחנות או בתחנת הדלק יכולים ליהנות גם מהחיסכון. המועד האחרון למשלוח ואיסוף בערב חג המולד מסתיים בוולמארט ביום רביעי, בכפוף לזמינות, אך קיימת אפשרות למשלוח אקספרס למשלוחים לאחר שעתיים להזמנות בשעה 13:00 ביום חמישי, בכפוף לזמינות.

Instacart אומרת שהיא מציעה מאות מוצרי Best Buy באותו היום תמורת 3.99 $ לכל הזמנה

כולל מכשירי חשמל ביתיים וציוד לבית ולמשרד, ויש לה מגבלה של 500 $. בדרך זו, כאשר הזמנה נמצאת במלאי ב- Best Buy המקומית, קונים ב- Instacart יכולים לאסוף אותה ולספק אותה בכל מספר שעות, בדומה לפלטפורמות דומות כמו שירותי משלוחי מכולת. Walgreens מספקת משלוחים באותו היום עם Postmates ו- DoorDash, ומביאה איסוף תוך 30 דקות בלבד להזמנות מקוונות במדרכות, בבתי מרקחת, במכוניות ובחנויות.

מבחר הפריטים ללא מרשם משתנה בין הזמנות מקוונות לחנות

מגבלת 500 $ פירושה, למשל, שמקררים ומכונת כביסה יקרים לא יהיו זכאים, וטלוויזיות, כולל טלוויזיות, יהיו גבוהות מהגבול. פריטים ללא מרשם מחויבים במחיר מקוון השונה מהמחיר הקמעונאי.

לא ניתן להשתמש במבצעים מקוונים לבונוסים נוספים שנצברו בהזמנות בחנות. לא ניתן להשתמש בשוברים מתגמולים (r) מבצעי חנות למשלוח עבור הזמנות משלוח.

אתה יכול לבצע את ההזמנה שלך באינטרנט ועובד מחנות בשכונה שלך יאסוף ויארז את הפריט שלך. אם הרכישה מתבצעת בחנות אפל, תוכל להחזיר את הפריט לחנות תוך 14 יום מיום הרכישה. כל הכתובות בתוך המיקוד הן Prime Free למשלוח באותו היום.

אנו מראים לך את הנחת המשלוח וזמן האספקה בסקירת ההזמנה שלך. ניתן לשלוח מחסניות עם משלוח רגיל, אך לוקח עד 10 ימים להגיע למדפסת שלך (זהו זמן האספקה לצריכת דיו רגילה, לכן זכור זאת כאשר המדפסת שלך מזמינה את הדיו שלך).

דרך נוספת למנוע גלישה בעתיד היא שימוש בכרטיס הגנה על נתונים. ב- Instacart הקונים מתבקשים לאמת את זהותם לפני שהם מקבלים הזמנה על ידי בדיקת תעודת הזהות שלהם.

האתר מושלם למי שאוהב לבחור מתוך רשימת אפשרויות מוכנות

אבל קונים בררנים אולי ירצו להיצמד להזמנת הטייק אווי. לקוחות יכולים להימנע מדמי משלוח בהזמנות מעל 12 $ על ידי הרשמה לתכנית הבלתי מוגבלת שלהם. התוכנית עולה 9.99 $ לחודש או 99.99 $ לשנה ומגיעה עם הטבות נוספות כמו מבצעים מיוחדים, תמחור פלאש, משלוח שיא וגישה לאירועים וחנויות חינם.

מציגה פתרון API משולב ופלטפורמה מונעת טכנולוגיה לחוויית לקוח חלקה. ליזום אספקה באותו היום, הטמיע פתרון זה תוך 48 שעות ושרת את לקוחותיך באמצעות פורטל משלוחים של מותג משותף. משלוח אמין לקילומטר האחרון לרכישות מקוונות.

כשהייתי צריך את זה, התחלתי כשליח מקומי בניו יורק, באמצעות רוכבי אופניים, הליכונים וטנדרים כדי לספק אוטובוסים מהירים ברחבי מנהטן ואזור שלוש המדינות.

Instacart מחבר אותך לקונה אישי בקרבתך

כדי לקנות ולשלוח את ההזמנה שלך. במקום קניות בחנות, אתה יכול לבחור מבין יותר מ -500 קמעונאים ומרכבים מקומיים מהימנים ברחבי צפון אמריקה. בצע את ההזמנה שלך באינטרנט, בחר זמן איסוף וקונה יכין את ההזמנה שלך בחנות.

דילוג לתוכן