הפקת סרטון תלת מימד

סרטון האנימציה התלת מימדי מתאים לך בדיוק: את הסיפור שלך אי אפשר לספר במדיום שטוח ועומק ויציבות חזותית חיוניים למסר המוצר שלך. אנו מסבירים את מאפייני המוצר ומראים את תפקוד השעון בסימולציה אמיתית וכיצד עובד סרטון האנימציה התלת -ממדי.

אנימציה היא חלק מכריע ודורש זמן מתהליך הייצור. באולפן אנימציה תלת מימד שבו קבוצה גדולה של אנשים בעלי כישורים שונים עושה סרטוני אנימציה תלת מימד וסרטי קולנוע יש שורה ארוכה של משימות לביצוע.

יצירת סרטון אנימציה מסביר תלת מימד

היא השקעה חד פעמית במודלים תלת ממדיים ובמשאבים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי לשנות ולעדכן דרישות עתידיות. המשמעות של היצמדות לתהליך זה היא שמוצרי הנפשה והנכסי תלת ממד הם הפלט הסופי, כגון סרטי תלת מימד, אנימציות קצרות, תוכניות טלוויזיה, סרטוני תלת מימד וחפצי משחק. בדומה לאופן עיבוד סרטון, אנימציה תלת -ממדית משלימה את התהליך ומייצגת את התוצאות הסופיות של התהליך.

בכתיבת מאמר זה אני מקווה להסיר את התהליך של הפקת אנימציה תלת מימדית ולהראות מה קורה מאחורי דלתות סגורות של אולפן אנימציה תלת מימדי

כמו כן נלמד מעט כיצד אנימציות תלת מימד יכולות לגרום לך להיראות כמו חברה, כיצד ליצור תמונות תלת מימד מאפס וכיצד להשיג את תמונת התלת מימד שתרצה ליצור לעסק שלך.

אנחנו מציעים:

הפקת סרטון תלת מימד לעסק

 

DNA MEDIA מציעה תהליכי הפקת וידאו לסגנונות אנימציה שונים

כולל אנימציה תלת-ממדית, אנימציה דו-ממדית, הנפשת לוח לבן, אנימציה של דמויות וסרטון אקשן לייב. כפי שהוסבר לעיל, הם מציעים מגוון רחב של שירותי הפקת וידאו אנימציה תלת-ממדיים, כולל תדרוך, תסריט, סטוריבורד, איור, קולי-וסטוריבורד. קבוצת DVI מציעה גם מגוון רחב של הפקות וידאו, כולל סרטי אקשן לייב ואנימציות 2D / 3D / גרפיקת תנועה, עיצוב הוראה, עיצוב באנר סטטי וקמפיינים להדפסה.

VeracityColab התפרסמה בזכות סגנון האנימציה המקורי שלה ומובילה את רשימת חברות הפקת סרטוני האנימציה המובילים בתלת מימד בדירוגים שונים

אחרון חביב, חברת הפקת האנימציה התלת-ממדית של אינדיגו הפקה יצרה מספר רב של סרטוני אנימציה בשידור חי ברחבי העולם, שמעריצים מותגים ואנשים כאחד.

השירותים שלהם כוללים סרטוני הסבר

אנימציות לוח, אנימציות תלת מימד, סרטוני סיפורים, סרטוני הפעלה, סרטוני גרפיקה בתנועה וכו 'קווינס מדיה מספקת שירותי אנימציה אחרים כגון סרטי אנימציה של לוגו, אנימציות מוצר, גרפיקת אנימציה של משחקי וידאו, 2D סרטוני הסבר מונפשים, סרטוני אנימציה וטקסטים של שירים, הדרכות מונפשות תוצרת תלת מימד, אנימציות דמויות ואיורים בתלת מימד, וכן אנימציות תלת מימד אדריכלי. Epipheo היא חברת אנימציה תלת מימדית המציעה שירותים מסוגים שונים כגון סרטונים חברתיים, מודעות, סרטוני מותג, סרטוני הסבר מונפשים, סרטוני עדות, סרטוני וידיאו וכו '

תלת מימד דיגיטלי יכול ליצור אנימציות

אפקטים מיוחדים. , סרטי אקשן חיים וסרטוני אנימציה משעשעים. תוכנת האנימציה התלת מימדית Blasting Media מציגה מוצרים, תהליכים וסביבות, מה שהופך אותה ליישום המושלם להסיר את התקשורת המורכבת ולספק פרטים יפים על דברים שסרטים לא יכולים.

הודות להתקדמותה המהירה של הטכנולוגיה הדיגיטלית אנו מחפשים יותר ויותר הזדמנויות להשתמש באנימציה תלת-ממדית הן בהפקת וידאו והן במציאות VR ומציאות מוגברת בחיי היומיום

סרטוני אנימציה תלת מימד נחשבים לפורמט מודרני בו תוכל להציג את עצמך כחברה מתקדמת וחדשנית.

CGI היה יקר מאוד בעבר, אך ההתקדמות בטכנולוגיות אנימציה כמו לכידת תנועה ועיבוד דיגיטלי אפשרה ליצור ולהנפיש דמויות בתקציב נמוך.

מצד שני

אולפני סרטים גדולים כמו פיקסאר ודיסני משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר ליצירת אנימציות תלת מימד מדהימות. אלמנטים כגון שיער, פרווה, מים, אש, ביגוד ואבק נוצרים על ידי רכיב ה- VFX של הצינור, אך ישנם כמה דברים שאולי אינכם יודעים על שלב ההשפעות החזותיות בייצור אנימציה תלת מימדית. למרות שקיימים קווי דמיון בכל הנוגע לגרפיקת תנועה ואנימציה תלת מימדית בעסקי הווידיאו, מכניקת ההפקה שונה מאוד ומשלימים אותם צוות ההפקה מאחורי הקלעים.

דוגמנות

היא השלב הראשון של האנימציה התלת-ממדית שבה נוצרים אובייקטים תלת-ממדיים בסצנה. לאחר מניפולציה קפדנית של האובייקט (מודל תלת מימד) בתוכנת תלת ממד, אנו מייצאים את התמונה כרצף כדי לתת אשליה של תנועה ואנימציה על סמך האופן שבו אנו מניפולציות על מודל התלת מימד. Animatic הוא דוגמאות פשוטות יותר כדי לספק מושג טוב יותר של תנועה ותזמון עבור רצפי אנימציה מורכבים וסצנות כבדות VFX באולפן VFX.

בהתבסס על הרזולוציה של התמונה הסופית ועד כמה המצלמה מתקרבת לדגם באנימציה הסופית

ניתן לקבוע את עומק הפירוט הנדרש לדגם מסוים. חישוקים או עצמות מוסיפים תנועות אופי ומגדירים אובייקטים מכניים, והזיוף הוא מרכזי בתהליך האנימציה.

האלמנטים של הפקת וידאו אנימציה בתלת מימד הם עיבוד תלת מימד

הפיכת מודל תלת מימדי והוספת אפקטים כגון תאורה וטקסטורות. האנימציה התלת -ממדית בסרטון להלן מראה כיצד Seltrac יכולה לעזור לך לשפר את ההתקדמות והביצועים של מערכות קיימות של בלוקים קבועים. הוא גם מתאר כיצד IoT מואץ של Ericsson עוזר לך להפחית את עלויות המכשיר ולהבטיח כיסוי טוב יותר.

סרטון האנימציה בתלת מימד מדגיש את החוגה ואת פניה הבלתי מעורערות של שעון רולקס, כמו גם את המאפיינים האחראים לזהותו ולקריאותו. הוא גם מראה כיצד מערכת כיבוי האש מספיר מדכאת אש כאשר היא מופעלת.

 

דילוג לתוכן