איך לבחור מתנה ליולדת טרייה

לאם הראשונה, מתנות הן דרך מצוינת לחגוג ולפנק אם טרייה. קניית פרח לתינוק יכולה להיות מתנת ברכה בפני עצמה, אך פרחים יכולים גם להיות מתנת יום הולדת ייחודית לאם טרייה. משאבת מדלה, שנבחרה על ידי מגזינים רבים לאתרים, אתרי אינטרנט ושירותי קניות מקוונים למערכת משאבת השד הטובה ביותר, היא משאבת חלב מתקדמת שאמהות טריות צריכות להשיג חלב ברגע שהן יכולות לאחסן אותו היכן שהוא בבטן. .

בין אם זה יום ההולדת שלה

חג המולד או סתם יום ישן רגיל של אימהות חדשה, לקבל השראה היא רק קניית המתנות האהובות עלינו לאמהות טריות. בין אם אתם נותנים לגברת בחייכם אולסיה רגילה או סינר, המתנה הטובה ביותר לאם טרייה היא חבילה מחושבת, שהיא מעשית במיוחד כדי לעזור לה להתמודד עם השלב החדש הזה בחייה. ריכזנו כמה מהמתנות האהובות עלינו לאמהות טריות, כולל עגלות מהשורה הראשונה של אמזון, אביזרי שולחן מאת Etsy, מחרוזות עדינות המהוות את המתנה המושלמת לאבות חדשים, ואפילו משהו שיהפוך את יום האם לבלתי נשכח.

מציאת מתנת יום האם לאם טרייה יכולה להרגיש כמו קרע בינה לבין התינוק שלה

הגעתו של תינוק חדש היא תמיד ריגוש, ולכן מובן שרעיונות מתנה רבים לאמהות חדשות כוללים דברים מקסימים לתינוק. בחירת המתנה עבורם, עם זאת, יכולה להיות מעט קשה מכיוון שמצד אחד אתה רוצה שיהיה להם משהו מעשי, פונקציונלי ומשהו להקל על הנטל של גורמים רבים כל כך חדשים בחייהם.

המתנה הטובה ביותר לאם טרייה

היא לתת לתינוק את האהבה והטיפול שהוא ראוי לה, כך שיוכל לחייך מאוזן לאוזן בידיעה שרואים אותה ומעריכים אותה. הוסיפו למתנה את אבן הלידה של האם והתינוק מכיוון שהוא סמל לאהבתם לכל החיים. מכיוון שרוב המתנות שמקבלות אמהות טריות לתינוקות נעשות באהבה, זה יכול לעזור לה לעבור את השליש הרביעי.

זו המתנה המושלמת לאם טרייה להציג את רגעי חייה החדשים שלה ושל התינוק

רוב הצלמים אוהבים תמונות של יילודים, אבל אם התינוק בן יותר משבועיים, תן מתנה שתתאם עם אמא לתזמון. אמא חדשה היא קופסת מתנה טבעית אם היא זקוקה לקרם חיתול, קרם פטמות או רוך לאחר האכלה.

קופסת המתנה הראשונה לאמהות טריות ברשימה זו היא ריפוי וסט זה מיועד לניקוי ולחות. המתנה הטובה ביותר לאמהות בפעם הראשונה: חגגו את הקשר המיוחד בין אם לתינוק. תמיד יש ביקוש רב למתנות סנטימנטליות לאמהות לעתיד.

ראיינו אמהות ואבות במשרד HealthLine ושאלנו אותם מה היו המתנות האהובות עליהם כשהם הפכו להורים טריים

ואם שאלת את אמך הטרייה או את BFF מה מופיעה ברשימת המשאלות שלהם, סביר להניח שתקבל חיתולים, לילה אחד, ימי בריאות וכל מה שמגיע להם. מתנות מעשיות טובות לנשים, אבל כשהכסף דחוק, יש הרבה דברים שאתה צריך לשים בהמון מקליטים לתינוקות, במיוחד לאחר לידת תינוק חדש. נראה כי ניקוי ציוד הוא אובייקט שקשור יותר לתינוקות מאשר לאמא ולאבא בספרנו, אך נותן למבוגר במשק הבית יותר ממה שיש לו זמן להרוויח.

אמהות טריות אומרות שזה לא יסולא בפז

ולמרות תג המחיר של 1,400 דולר, אומר קאופמן, שבתו ישנה במשך הלילה כשהיתה בת חודשיים. זו אמורה להיות מתנה שמכסה שכר דירה של חודש אבל זה חלום. בידה אולי נראה כמו מתנה מוזרה ליום האם, אבל רבות מאמהות הצוות שלנו אומרות שהן אוהבות לקבל אחד כשהן עדיין מתאוששות מהלידה. גופים לאחר לידה יכולים להרגיש מוזרים ומוזרים, וזה יכול לעשות הבדל עצום לקנות מתנה ליולדת כשהם לא עם התינוק.

ג'ו ג'ו מכינה לאמא תיק חיתול לפני שהיא יוצאת מהבית עם התינוק

כך שזה כמו אדם אחד שנועל את הקבוצה ויוצא לשליחות. מתחם תעשיית התינוקות הוא, כפי שאמרה זאת סיידי שטיין, סופרת, אסטרטגית ותורמת לאמא הטרייה, "מוצר עצום ומיוחד כפי שאתה יכול לדמיין.". אז אל תחשבו שקל לאם טרייה להציף מתנות תינוקות מחושבות אך מיותרות, ושטיין מספרת שיש לה סלידה פילוסופית מדוע פרצה את רישום התינוקות לאיפור באמזון. לטפל בתינוק ולהתעדכן בכמה מעט שינה הם יכולים לישון אם אין להם זמן לתבל ארוחת ערב גורמה היא מתנה טובה לכל אם טרייה, אך במיוחד למי שמאכיל את עצמו.

דנה רודולף

אם ומייסדת אתר ההורות LGBTQ Mombian מספרת לנו כי חפצים כמו ספר התינוקות של המרד הם מתנה נהדרת לאם או שתיים אמהות טריות במשק הבית מכיוון שהן משתמשות בשפה ניטראלית מגדרית ומתאימות למבנים משפחתיים שונים. . אפילו אמהות שטרם ילדו את ילדיהן החדשים עדיין מתרגלות לנורמלי החדש. כל יום מרגיש יותר משנה שחלפה שנה, ובחודשים הראשונים של הורות חדשה, אמהות ואבות מוצפים מדי יום וחושבים כיצד לרשום את כל הרגעים היקרים שהם רוצים לזכור.

דילוג לתוכן