איך לתלות סטנד לטלוויזיה על הקיר בצורה ישרה וסימטרית

לפני שתתלה את התמונה הראשונה שתרצה לתלות, מודד ארבע רצועות סרט צבע לרוחב התמונה שלך והנח אותה במיקום שטוח על הקיר לאורך שולי התמונה.

השתמש בתובנות שלך

כדי לסמן את הגובה הנכון על הקיר שבו אתה תולה את כל הטלוויזיות שלך. אם אתה רוצה לתלות את התמונות ישירות על הקיר, אתה יכול להשתמש בגובה הסטנדרטי של כ -5.8 אינץ 'לתליית אמנות. השתמש בתוצאות שלך מאפליקציית מדידת הקיר כדי להדגיש קו רמה שיכול לשמש כמדריך לתליית תושבת קיר לטלוויזיה.

עכשיו שאתה יודע היכן ממוקמים הברגים שלך, עליך למצוא את מיקום הבורג שלך כך שתוכל להצמיד את התושבת לברגי הצד במקום שתוכל למקד אותם. ניתן להשתמש באותה טכניקה כאשר מנסים לרכז את התושבת על הקיר, אך יש פתרון אחר.

סוגרי תקרה הם פתרון טוב כאשר אין לך מקום פנוי על הקיר או אם חומר הקיר אינו מאפשר לך להתקין את הטלוויזיה.

הרכבת טלוויזיה על הקיר

היא אופציה מצוינת אם אתה רוצה לחסוך מקום אבל אין לך שולחן טלוויזיה או תיבת כבלים. ניתן לחבר כמה עמדות טלוויזיה לסוגריים המסופקים עם סוגריים, אך זה עוזר לחבר את טלוויזיית ה- LCD שלך למוט מרכזי זהה לזה של טלוויזיה המותקנת על הקיר. דרך מעניינת נוספת לתלות את הטלוויזיה היא להצמיד אותה ללוח שניתן להפוך לתושבת קיר ולהניחו ישירות מול הטלוויזיה.

הרכבת הטלוויזיה שלך יכולה להיות מסובכת אם במבנה הקיר שלך אין את הציוד הדרוש לך לחיבור הטלוויזיה שלך

במקרה זה, עליך לבחור סוגר קיר המאפשר לטלוויזיה לנוע לאחור כך שתוכל לחבר ולהוציא מכשירים אחרים. אם בכוונתך להרים את הטלוויזיה, תוכל לשכור איש מקצוע שיסתיר את קופסת הכבלים בקיר.
עבור מידע בתחום של איך לתלות סטנד לטלוויזיה על הקיר בצורה ישרה וסימטרית ופלס לייזר כדאי לבקר ב- deko-israel.co.il

על מנת לתלות את הטלוויזיה על הקיר, אתה צריך סוגר טלוויזיה המתאים לדגם הטלוויזיה שלך. לפני שאתה בוחר מתקן לטלוויזיה, הקפד לקרוא את מפרט הטלוויזיה לפני שאתה קונה תליון קיר שתומך במשקל ובגודל הטלוויזיה.

אם הטלוויזיה אינה פועלת בהתאם להנחיות שיוך וידאו ותקנים אלקטרוניים עבור סוגרי קיר סטנדרטיים לטלוויזיה

על הטלוויזיה לציין כיצד היא משמשת עם סוגרי הקיר. יישר את תושבת הטלוויזיה עם לוחית השריון של תושבת הקיר וחבר את הטלוויזיה בהתאם להוראות שעל התוויות.

קדח את ברגי ההידוק לתוך חורי הטייס שביצעת בשלב הקודם

כדי להחזיק אותם על הקיר. דונאט דלג על זה ונסה להצמיד את בורג ההאטה לברגים לפני הקידוח, מכיוון שזה יכול להוביל לפיצול ולפגיעה בבית שלך. מקם את הטלוויזיה שלך על סוגר הקיר והצמד את הבורג המואט המצורף אליו. ללוח הקיר של מחזיק הטלוויזיה יש חורים רבים בחלק האחורי של הבריח.

כפי שאתה יכול לראות, באפשרות 1 (חץ אדום) יש את הטלוויזיה ו -3 הברגים ממרכז למרכז, אך משאיר את סוגר הקיר בגודל 8 אינץ 'ללא תמיכה. בטוח יותר להעביר את התושבת למרכז, אך התוצאה הסופית היא טלוויזיה שבמרכזה הקיר, לא על בריח.

לכן

השתמש בקו שטוח כדי למקם את הטלוויזיה על סוגר הקיר והצמד את שני הברגים יחדיו. ומבטיח לך להימנע מתאונות מסוכנות ויקרות שיכולות לקרות כאשר אתה מקדח כבלי חשמל, קווי גז, אינסטלציה וכו 'והצמד את הטלוויזיה לתושבת קיר בחלק האחורי של הטלוויזיה.

הראשונה

היא לדעת היכן כל בריח נמצא בפינת הקיר שלך, כך שתוכל למדוד את הבורג הבא כדי שתדע את המרחק הסטנדרטי. לאחר מכן, סמן את כפתורי הקיר שלך בעזרת סרט קטן כדי שתוכל למצוא אותם בקלות. העבר את מוצא הבריח שלך אל הקיר, שם הוא מראה אילו ברגים התגלו.

בבנייה אני משתמש בקצה טונגסטן קרביד, בו אני משתמש כדי לקדוח חורי טייס בקיר לברגי ההידוק שלך. יש חור זעיר שבו הברגים נכנסים לקיר.

לא משנה היכן אתה מתאים את הסוגריים והברגים שלך

וודא שאתה יודע בדיוק היכן נמצאים הברגים. אם הם לא נופלים באמצע המקום שבו אתה רוצה לתלות את הטלוויזיה שלך, עליך להניח פיסת דיקט בין שני הברגים כדי ליצור משטח מוצק שעליו תוכל להתקין את החומרה שלך. אם הקיר שלך נראה דקיק, עדיף לקדוח את שני הברגים ולאבטח את התושבת בעזרת ברגים.

בדרך זו

איננו צריכים להכניס 2 חורים למסגרת הקיר הגדולה, ולא נצטרך להקדיש כל כך הרבה זמן לוודא שיש 2 מסמרים בחדר לתליה. השימוש בעוגני קיר גבס אינו מספיק למשקל הטלוויזיה, והתקנה על קיר גבס ישן או טיח עלולה להיות בעייתית מכיוון שהיא עלולה לגרום להתפוררות הקירות. כפי שאמרנו קודם לכן, VESA (איגוד התקנים לווידאו אלקטרוניקה) הגדיר כמה קווים מנחים לתקנת גודל סוגריים לקיר, מה שיקל על הצרכנים למצוא את סוגר הטלוויזיה הטוב ביותר ללא בעיות.

עכשיו כשהטלוויזיה שלך מקובעת לקיר

אתה מוכן ליהנות מהתוכניות האהובות עליך. הביאו קצת כישרון מרחף לחלל המגורים שלכם עם יחידת בידור צמודה לקיר הכוללת שולחן שטוח עם מקומות מסך בגודל 6.5 אינץ '. כדי לשמור על דברים עכשוויים, צור קיר טלוויזיה מודרני עם קונסולת טלוויזיה א -סימטרית בשתי רמות.

דילוג לתוכן