האי מאהה בסיישל

שוק סר סלווין קלארק של ויקטוריה הוא השוק התוסס ביותר בסיישל, וזו סיבה טובה להעדיף את מאה על פני איים אחרים. מלון עדן בלו הוא אי זעיר מול חופי מאה עם מרינה גדולה ויתרונות, כמו של ויקטוריה, מגישה לאי כדי לקבל קצת יותר שלווה ופרטיות.

האי מאהה

הוא בירת סיישל ויקטוריה קרויה על שם המלכה הבריטית. פראסלין, האי הגדול ביותר בסיישל, נמצאת במרחק של 10 דקות טיסה מצפון לאי. עם יותר מ -6,000 תושבים, פראסלינס עסוק בהרבה ממאהה ונותן רושם טוב על מידת האוכלוסייה של שאר האיים.

סיישל

היא ארכיפלג של תשעה עשר איים ושורה של איים, שניים מהם בעלי הרכב גרניט. עם יותר מ -24,000 תושבים, הגדול מבין 115 האיים באוקיינוס ההודי הוא ביתם של כ -33% מכלל אוכלוסיית האיים. מאהה הוא האי הגדול ביותר של סיישל ומורכב מכ -90% גרניט.

הפארק הלאומי מורן סיישלס כולל את האי החמישי בגודלו בסיישל, מאהה עם מגוון מערכות אקולוגיות אנדמיות, יערות מנגרובים על החוף והרים תלולים. זהו גם הפסגה הגבוהה ביותר באי בגובה 905 מ '.

מאהה נמצאת גם בקרבת האיים פראסלין ולה לה דיג

אליהם ניתן להגיע בנסיעה קצרה במעבורת או טיסת אי. הטווח הקצר יכול לבלות את כל החופשה בסיישל ולחקור את האיים מאהה, אך לשהות ארוכות יותר אנו ממליצים על טיול איים. חמשת איי סיישל הייחודיים והבתוליים האלה שווים ביקור, ולמרות שהם לא יעדי תיירות המוניים, יהיו לכם הרבה הזדמנויות לראות הרבה חיות בר, לשחות על חופים נטושים וליהנות מחווית טיול אותנטית בין שלושת איי סיישל. .

ישנם חופים חוליים לבנים וטהורים על האי ומזג האוויר אידיאלי בכל ימות השנה

בו ואלון הוא אחד האיים הפופולריים ביותר ואנס מייג'ור הוא הטוב ביותר באיי סיישל אך זעיר אנס סוליי הוא אחד היפים והמושלם לארוחת צהריים במסעדת החוף שלו.

ביקור באיים אלה יעניק לך את חווית הטיול האותנטית ביותר בסיישל. כאן תמצאו חמישה איי סיישל ייחודיים ובלתי פגומים ששווים ביקור וקרובים לפראסלין, שם תמצאו עסקים מקומיים רבים המציעים לקחת אתכם מסביב.
למידע נוסף על האי מאהה בסיישל באפשרותך לבקר ב- seychelles.co.il

במאמר זה תוכלו למצוא את מבחר האיים הטובים ביותר בסיישל שאפשר לבקר בהם. להלן המדריך שלנו לכל איי סיישל בהם תוכלו לבקר.

יותר ממאה איים מהווים את ארכיפלג סיישל, שרובם המכריע אינו מיושב. כמה מהם נקראים "איים פרטיים" והם ביתם של רוב סיישלואים החיים על אחד משלושת האיים הגדולים: מאהה, פראסלין או לה דיג.

האי

הוא גם ביתו של הפארק הלאומי מורן סיישלוס המספק אינספור פעילויות חוצות ומסלולי הליכה למי שרוצה את הנופים הטובים ביותר של האי. הגדול באיי סיישל הוא מאהה, השער הבינלאומי לקבוצה וביתה של בירת המדינה, ויקטוריה. יחד עם ויקטוריה, יש לאי שישים חופים מהשורה הראשונה, רכס הרים מדהים, שלושה פארקים ימיים ומספר איי לווין.

לאי הגדול ביותר של סיישל, מאהה, יש פנים גרניט כהה שיוצא מיער ירוק ניאון. הוא ביתו של בירת האי ויקטוריה, שדה התעופה הבינלאומי היחיד באיים, אתרי נופש פנטסטיים, מסעדות וכמובן חופים.

האי הצפוני

הוא חלק מ- 115 האיים בארכיפלג האוקיינוס ההודי המרכיבים את סיישל. האי מאהה הוא האי הגדול ביותר של סיישל, ארכיפלג של סיישל במערב האוקיינוס ההודי. סמישל היא אזור עם יופי ללא תחרות, המתגאה ברבים מהחופים הטובים ביותר בעולם. הוא מורכב מ 115 איים קטנים הממוקמים מול החוף המזרחי של אפריקה באוקיינוס האטלנטי.

פראסלין

היא נקודת המוצא הטובה ביותר בסיישל לטיולי יום וטיולים לאיים השכנים. ויקטוריה היא נקודת המוצא לטיולי שייט לפארק הימי סנט אן, אוסף של איים, אטולים ואיי ג'ונגל בחוף המזרחי. ה- Mahe מושך מבקרים אל סהר החול הרך של הסוכר של האי מאהה למי שמחפש קצת חקר.

האי מאהה הוא ביתם של מתקנים מפוארים רבים, כולל אתר הנופש Banyan Tree Seychelles Four Seasons, Seychelle Kempinski ו- Seyschelles Resort. מלונות אלו הם סטנדרטים בינלאומיים, ותוכלו לצפות במלונות חמישה כוכבים בכל מקום.

האי נשאר מושבה עד 1976, אז הפכו סיישל לאומה עצמאית. מאז, מטה אייר סיישל והרכוש שלו בנמל התעופה הבינלאומי של סיישל באי מאהה.

שמו של מאהה, האי הגדול והמגוון ביותר של הארכיפלג, מגיע מהמושל הצרפתי לשעבר מאה דה לה בורדונה. שמו המקורי של האי היה Ile d'Abondance (Insel of Abundance).

היעד הסופי למבקרים בסיישל

הוא מאהה, האי הגדול והמגוון ביותר של הארכיפלג. בקר בגינה של האמן מייקל אדמס באי מאהה שבסיישל מאהה הוא האי הטרופי ביותר בארכיפלג סיישל ומשמש השראה לאמנים. ברוכים הבאים לאיי מאהה, לבם של איי הים וגן עדן למחצה עלי אדמות.

תודה גדולה לאיי סיישל על שהזמינו אותי במהלך שהותי באי מאהה, אחד האיים היפים בעולם.

דילוג לתוכן