פלס לייזר ירוק לבנייה בעץ

לפיכך, ללא קשר ליישום הפילוס, ניתן לחבר את DEKO PB2 למגוון משטחים. לאחר יישור היחידה והתאמת גובה קרן הלייזר, תראה קו רמה על אזור המטרה מבלי לעשות סימנים על הקיר. ההבדל העיקרי בין רמת קו לרמה מסתובבת הוא שהאחרון מקרין קרן לייזר דרך מקור מסתובב אופקית סביב אזור. אתה יכול לבחור את מהירות הסיבוב וגם לבחור שתי נקודות שבהן הקורה צריכה לפגוע, מה שמקל על הבנת דרישות הרמה והאנך.

למפלס הלייזר טווח יישור לייזר של 360 מעלות

מה שמקל על צפייה בעיצוב שלך מכל הזוויות ולקבל קריאות מדויקות בכל פעם. לייזר פילוס עצמי זה לוקח את הפרויקט לרמה חדשה עם 16 קווים ויכול לכסות בנוחות 360 מעלות של שטח הפרויקט. מפלס לייזר זה יכול לא רק להביא את המשחק שלו לכל אתר בנייה, אלא גם יכול להיות מותקן בקלות על משטחים שונים, כך שניתן להעביר את המפלס בקלות מאזור אחד של פרויקט הבנייה לאחר.

יש לו לא רק פונקציית לייזר אנכית ואופקית

אלא גם כולל חצובה מתכווננת לקלות השימוש. הוא מתיישר מעצמו, מקרין צניחה של 90 מעלות, משתמש בטכנולוגיית לייזר חכמה שמתעמעמת תוך כדי סיבוב, ומגיע עם שלט רחוק מלא. זהו גם כלי רב תכליתי שיכול לשמש לעיבוד עץ, ריצוף ועבודות קיר. זה גם נהדר לשיפור הדיוק בשימוש נכון, וזו הסיבה שרוב ה-DIYs בוחרים בו לריבוע, אנכי ופילוס.

המכשיר יכול להיות מסובך

במיוחד עבור מתחילים, אבל אתה תמיד יכול להתייעץ עם איש מקצוע לקבלת המלצות כאשר אתה רוצה להשתמש בו. הלייזר זמין בצבעים אדום וירוק והוא עמיד למדי, בפרט, הוא עבר מבחן נפילה של מטר אחד כדי להבטיח שהוא יכול להחזיק מעמד במקרה של תאונה. התכונה הבולטת שלו היא שרמת הלייזר הירוק PLS הזה מפיל עצמו בטווח של + -6 מעלות, מה שהופך את העיצוב או הבנייה למדויקים יותר. הקרן הירוקה ברמות לייזר אלו הופכת את מציאת קו הלייזר לקל ועם פחות קושי.
למידע נוסף אודות פלס לייזר ירוק לבנייה בעץ יש לבדוק כאן: ishopy.co.il

לייזרים אלו מתאימים לאנשי מקצוע במגוון רחב של פרויקטים שכן הם מאפשרים למשתמש לעבור בין קווים

נקודות או שניהם בהתאם לעבודה המתבצעת. לייזרים נקודתיים משמשים לרוב עבור אינסטלציה, עבודות חשמל, חימום, אוורור ומיזוג אוויר ובניית מסגרת.

עם טווח פעולה של עד 125

הלייזר הירוק הבוהק מספק נראות ברורה בעת עבודה עם מפלס הלייזר, גם בתנאי תאורה טובים. פסק דין אם אינך מתכוון להשתמש בפלס במשך זמן רב ויכול להתעלם מבעיית הסוללה, מפלס הלייזר הירוק של Bosch GRL300HVG יהפוך מייד לאחת מרמות הלייזר הירוק המסתובב הטובות ביותר.

בנוסף

השווינו את חוות הדעת של המוצרים שעשינו ביניהן ומצאנו שרמת הלייזר עם הפילוס העצמי של DEKO PB2 היא רמת הלייזר הירוק הטובה ביותר אי פעם. ראשית, אהבנו עד כמה קרן הלייזר גלויה, בין אם היא משמשת בתנאי תאורה בהירים או חלשים. המכשיר הזה נתן לנו יישור מושלם, ואחרי חודשים של שימוש וניטור הביצועים שלו, לא מצאנו באגים לדון בהם.

לייזר זה מצויד גם במצב דופק

המאפשר להשתמש בו בפרויקטים גדולים ומרוחקים. התכונה החשובה ביותר של מוצר זה היא שהוא עושה את עבודת היישור על ידי אדם אחד. עם אפליקציית היישור האופקי והאנכי והעברת נקודות הפלומבה, אינך צריך לדאוג לשכור אדם אחר שיעזור. בעוד שהעלות הראשונית של רמת הלייזר Green Beam מעט גבוהה יותר, היא תשתלם עם קווים ברורים יותר, קלות שימוש רבה יותר ובמחיר סביר.

בהנחה שאתה מחפש קו לייזר ברור יותר

אנא בחר ירוק. אולי אתה לא מבין את זה, אבל צבע הלייזר יכול לעשות הבדל גדול. קל יותר לראות נורות LED ירוקות בהירות בעין בלתי מזוינת מאשר אדומות. והכי חשוב, הגאדג'ט משתמש בטכנולוגיית לייזר חכמה כדי לשלוט בבהירות בעת סיבוב.

יש לו מצב ידני ומצב פילוס

המאפשר מדידות נכונות במהלך ביצוע פרויקטים. זהו כלי נהדר שיעזור לך להשיג דיוק אופטימלי כדי שהפרויקט שלך ייראה ללא רבב. סימן ההיכר של כל רמה טובה הוא דיוק, בין אם זה רמה או דגם לייזר הייטק. עם זאת, כמעט כל הלייזרים לפילוס עצמי מספקים קו מדויק יותר ממה שניתן להשיג עם פלס.

בנוסף

עבור פרויקטים כמו משטחים, רמות אלו קריטיות הן לדיוק והן לחוזק המוצר המוגמר. ההבדל בין מפלס לייזר ירוק למפלס לייזר אדום סטנדרטי הוא הרבה יותר עמוק משינוי צבע פשוט. השווה מפרטים אלה עבור אותו מכשיר עם לייזר צבעוני אחר; DEKO PB2 (קורה אדומה) ו-LAX300G (ירוק).

עם סוללת M12 ™ REDLITHIUM ™ 3.0 CP

אתה מקבל יותר מ-15 שעות של חיי סוללה רציפים לביצועים מקסימליים. דגם ה-DeWALT המיישר את עצמו, מגובה בלייזר קרן ירוקה של 12 וולט וסוללות ליתיום יון נטענות, הוא אחת מרמות הלייזר בקו הירוק הטובות ביותר בשוק. DeWALT DW089LG הוא מפלס לייזר ירוק 360 מעלות 3-אלומות שמתאימה יותר לכל פריסת החדר. דגם פילוס עצמי זה מצויד בלייזר אופקי סטנדרטי, לייזר אופקי 360 מעלות ולייזר אנכי 360 מעלות.

הלייזר מקרין שני קווים באופן עצמאי או ביחד, ומאפשר מגוון רחב של משימות יישור ויישור. לייזרים משולבים מקרינים קווים ונקודות בו-זמנית או עצמאית. בנוסף, ללייזרי הקו שלנו יש תושבת מגנטית מובנית להרכבה קלה במהלך השימוש.

השתמש בלייזרי קווים בתוך הבית בעת הקמת רהיטים

אריחים, משטחים, או לפילוס בסיסי. בין אם אתם עוסקים בבנייה, התקנות חשמל, התקנות חימום ומיזוג אוויר, אפילו ריצוף, אתם בהחלט מבינים את החשיבות של שימוש בפלס לייזר באתר בנייה. המאפיין הבולט ביותר של כלי זה של Bosch הוא קווי הלייזר הנראים היטב בהשוואה למוצרי לייזר אחרים באותו מחיר. ל-Klein Tools 93LCLS קורות אנכיות ואופקיות ומצוידת בגלאי נקודות אינסטלציה, שיכול להיות שימושי בהתקנת עוגנים לתעלות, צנרת או תקרות.

מכשיר קומפקטי זה

בעל פרופיל נמוך, מסוגל להקרין קווי אור אופקיים, אנכיים או ירוקים מצטלבים על משטח שטוח. מספר החלק המומלץ הוא קרן ירוקה שלוש נקודות לייזר (DW083CG) עם קרן ירוקה עם נראות גבוהה. האיטרציות הראשונות של לייזרים ירוקים השתמשו למעשה בדיודה אדומה שהומרה לאור ירוק באמצעות המרת צבע.

כאשר Bosch משיקה את הלייזר הירוק בשכבה הראשונה שלה

ה-DKKL12B, מנהל המוצר של Bosch לכלי מדידה, לשפוך מעט אור על המאפיינים וההבדלים בין לייזרים ירוקים לאדומים. בהשוואת המאפיינים למחיר, הגענו למסקנה שהלייזר רוחבי פילוס עצמי DEKO PB2  הוא היחס הטוב ביותר בין מחיר ואיכות. זה לא משנה אם אתה מחפש לשפץ את המרפסת שלך או מקווה לבנות את המרפסת העגולה החלומית שלך, הלייזר PB1  יעשה לך את העבודה תוך זמן קצר.

 

דילוג לתוכן