סטודיו ריקוד לנשים

סטודיו למחול הללו מציע אולפן ריקודים קטן ואינטימי המסייע לסטודנטים צעירים לריקוד ותנועה להרגיש רצויים והשראה. יש לנו הרבה מקום להיות יצירתיים עם התלמידים שלנו והמרחב שהם צריכים כדי לשכלל את האמנות שלהם. אנו מסוגלים לפתח כוריאוגרפיות מפורטות ואנרגטיות לתלמידי המחול שלנו מכל רחבי ניו טירת מחוז.

בסטודיו למחול K2 בקורונה אנו מציעים מגוון שיעורי ריקוד מעולים לילדים שלך להתנסות

עם כל כך הרבה שיעורי ריקוד שונים לבחירתכם קל לילדכם למצוא את אחד שהם אוהבים. בסטודיו למחול K2 אנו מציעים קורסי מחול שונים שילדיכם יכולים לנסות ולמצוא את אלה שהם אוהבים.

עבור רוב התלמידים, שילוב של שיעורים פרטיים וקבוצתיים היא הדרך הטובה ביותר להפיק את המרב מהריקוד שלהם. קורסי מתחילים הם דרך מהנה להתמזג ולצבור ניסיון ריקוד בו זמנית.

סטודיו למחול Radiance, בין אם אתה בוחר בשיעורי ריקוד מסורתיים, מציע ז'אנרים של ריקודים כגון פום, שחמט, צעדים, היפ הופ, ג'אז, נפילות ויוגה לכל גיל ארבע שנים. למרות שהקורסים שלנו אינם לילדים, אנו מציעים שיעורים למבוגרים.

תכנית לימודים מחול

מחול לנשים

שיעורי ריקוד בנויים ומאורגנים בהתאם לרמות הקושי

בין אם אתה רוצה לשפר את כישוריך או להקדיש את עצמך לתחביב חדש, הקורסים שלנו נועדו לעזור לך להשיג את מטרותיך. השיעורים הקבוצתיים עוסקים במוסיקליות, עבודת רגליים פתוחה ומלאת דמיון עם בן הזוג, הנחיית צעדים עם השותף ומיומנויות הנלמדות באמצעות ריקודים מהנים וחברתיים. מתחם הריקודים מציע מגוון עצום של קורסים שניתן להשתתף בהם באופן קבוע כגון היפ הופ, ריקוד אפריקאי, טנגו, פלמנקו, פאנק ועוד. השיעורים כוללים בלט, ג'אז, טאפ, היפ הופ, ברודוויי, עכשווי, לירי, פופ, ג'אז ומחול בבל. קורס ריקודי נוער הספציפי לגיל 45 דקות המיועד לבנים פעילים ופעילים גופנית וכולל ג'אז, היפ הופ וטאפ ריקוד להכיר רקדנים צעירים לז'אנרים אלה ולעורר תנועה ויצירתיות באמצעות קפיצות וסיבובים.

פרויקט המחול NW מציע שיעורים יוצאי דופן למבוגרים במגוון סגנונות

כולל בלט, ג'אז, היפ הופ, עכשווי ומגוון שיעורי כושר. חברי הקהילה יכולים להתנסות במגוון הז'אנרים של שיעורי ריקוד וכושר. עם הקורסים שלו בלוח זמנים מסתובב, תוכלו למצוא ריקודי בלט, מודרניים והיפופיים, כמו גם שיעורי כושר לכל הרמות, עם תווים כלליים של ריקוד מצרי.

BalletX

אחת מחברות הבלט העכשוויות המובילות של פיל, מציעה שיעורי ריקוד drop-in למבוגרים, בני נוער ומשפחות. בסטודיו זה שיעורי הריקוד שלך מועברים על ידי מדריכים מאומנים של להקות מחול מקצועיות. תוכל ללבוש צורות ריקוד מסורתיות יותר כגון בלט, עכשווי, טאפ, ג'אז והיפ הופ, ואנו מציעים גם שיעורי בארה, פיוז'ן ומתיחה.

אם אתה רקדן מושבע ולביתך יש יותר מקום

תוכל ליהנות ממתקני אולפן הריקודים הביתי. אם אתה רוצה לנגן מוזיקה באמצעות מערכת סאונד באיכות גבוהה, עקוב אחר שיעורי ריקוד מקוונים או הקלטת סרטונים כדי להתמודד עם אתגרי ריקודי ציפורניים בהשראת COVID-19, עליך להקים את אולפן הריקודים שלך בבית.

ילדך יאהב את שיעור הריקוד ויוכל לראות את כישוריו משתפרים באמצעות ריקוד. זהו סוג של ריקוד מהנה ומרגש שמחזיק את ילדכם בתנועה ומשפר עוד יותר את כישוריו. אתה לא צריך להיות רקדן כדי ליהנות.

ילדים קטנים רבים מנסים שיעורי בלט בשביל הכיף הכי פחות, אבל ריקודים מסורתיים דורשים התמסרות ואימון. עם שיעורי ריקוד למבוגרים בבוסטון, אתה לא צריך לסובב או להפיל הכל כדי שהגוף שלך ירגיש את הקצב.

Sedusa מציעה מגוון קורסים שנועדו להעיר את הרקדנית הפנימית אצל נשים

אם מקלות הליכה הם לא מה שאתה אוהב, Flaunt Fitness מציעה שיעורי כושר ריקוד למסיבות ריקודים, אירובי, היפ הופ ועקבים. זה לא כל מוצאי שבת במועדון אופנתי חדש, זה טרילפיט, ששיעורי הריקוד והקרדיו האופייניים שלו משלבים כוריאוגרפיה בהשראת היפ הופ ואימון אינטרוולים אינטנסיבי לסשן זיעה אינטנסיבי.

 

כדי לעזור לך להחליט אם הסטודיו שלנו מתאים לך, אנו מציעים קורס ניסיון חינם. שיעורי מבוגרים, בני נוער ונוער אינם כוללים ריקוד עם, פלמנקו, ריקוד בוליווד ומחול קלאסי הודי. למידע נוסף אודות מגרשי ריקודים, קורסים אישיים, נהלים והנחיות COVID-19, לחץ כאן.

גבירותיי, תוכלו להצטרף למועדון הריקודים המקוון החדש ביותר לנשים שאוהבות לרקוד ולהנות. אנו קהילה אוהבת ומטפחת נשים המריעות זו לזו בחדר הכושר במערב התיכון.

באמצעות סרטון מקוון בחינם של בלט באר לשיעור הבאר שלך תוכל להתחמם לשיעור משלך או שאתה יכול להשתמש בגב כיסא לתמיכה.

אם ילדך אינו אוהב סגנונות ריקוד מסורתיים כגון בלט

ג'אז או טאפ, היפ הופ הוא אופציה מצוינת עבורו. אלקסיס רוז מוודאת שהיא הפופין הנכונה בשיעור הריקודים שלה, היפ הופ בימי חמישי ב- Ratchet Fitness. המחול הלירי דומה למחול העכשווי, אך עם נגיעה של היפ הופ.

אם תעלה טלוויזיה בעלת מסך שטוח על הקיר של חדר הריקודים שלך בבית

תוכל להזרים ולצפות בשיעורי ריקוד מקוונים מבלי שתטלטל את צווארך כדי לצפות בהם בטלפון או במחשב הנייד. הפלטפורמות המקוונות מציעות מהלכי טיקטוק אופנתיים, רצפי היפ הופ, ג'אז, פאנק, ברייקדאנס וריקוד על עקבים.

 

למידע מורחב על סטודיו ריקוד לנשים בירושלים יש לבדוק ב- halelu.co.il

דילוג לתוכן