כיצד בוחרים עיסוי נכון ?

טיפול בעיסוי רקמות רכות משמש לקידום מבני השלד, המיופסציאליים והמפרקים של הגוף על ידי עבודה על שחרור הפאשיה, שכבת הרקמה המכסה את השרירים. נקודת הטריגר היא המקום בו המטפל בעיסוי מאתר את השריר הבעייתי ומשכנע אותו להירגע בלחץ עמוק.

עיסוי נקודת הטריגר כולל עבודה בכל הגוף

אך המטפל שלך יתמקד באזורים מסוימים בגופך שצריכים להשתחרר. עבודת טריגר פוינט יכולה לעזור ללקוח שנפגע לחזור למצב תקין לאחר העיסוי הראשון ולהרפות את האזור הפגוע. עיסוי רקמות עמוק משחרר מתח בשכבות העמוקות ביותר של השרירים ורקמות החיבור שלך עם פעימות איטיות ולחץ אצבע עמוק עם הקשה עמוקה.

מעסה מפעיל לחץ עדין או חזק על השרירים והמפרקים בכל הגוף

כדי להקל על כאבים ומתחים. עיסוי הוא שפשוף או נשיקה בידיים של מטפל בגוף עם ידיים של מטפל בעיסוי כדי להקל על כאב או מתח. הסוג הנפוץ ביותר של טיפול עיסוי בארה"ב הוא עיסוי שוודי, עיסוי גוף מלא שנועד להרפות כל שריר ומפרק.

במהלך עיסוי שיאצו

המטפל מפעיל לחץ חזק עם אצבעותיו תוך מניפולציה של השרירים בטכניקות רבות. טיפול בעיסוי ספורט משמש לעתים קרובות במהלך אימונים כדי לשקם את הגוף לאחר אירוע הקשור לספורט, לעורר אזורים ספציפיים בגוף במהלך האירוע, לנרמל את רקמות הגוף כדי להתאושש מפציעות ולסייע בריפוי. עיסוי הספורט מתבצע כעיסוי גוף מלא, אך המטפל בעיסוי מתמקד בחלקי הגוף הדורשים את מירב תשומת הלב.

עיסויים באבנים חמות הם הטובים ביותר עבור אנשים שמאסו בכאבי שרירים או מתח ורוצים להירגע

המטפלת שלה אוחזת באבן בזמן שהיא מעסה חלקים שונים בגוף בטכניקת עיסוי שוודי המפעילה לחץ עדין. העוסקת בעיסוי תשתמש בקרסוליים ובזרועותיה לעיסוי רקמות רכות, אשר יכול לסייע בתמיכה במבני השלד, המיופסציאליים והארתודיאליים של הגוף.

עיסוי מקצועי על ידי מעסה מורשה

הוא דרך מצוינת להרפות את השרירים ולקדם ריפוי טבעי מבלי שכל הגוף ירגיש עייף, כואב או תפוס. טיפולי עיסוי קיימים כבר מאות שנים והם פיתחו מגוון שיטות וטכניקות עיסוי שונות, מעיסוי רקמות עמוק השוודי הפופולרי ועד לעיסויים המוזרים יותר כמו עיסויי במבוק.

מאחר שצורות טיפול שונות מביאות לתוצאות שונות

חשוב לדעת מה אתה רוצה על מנת למצוא את המעסה המתאים. זה חיוני שלמטפל שלך יהיה הניסיון והמומחיות לבצע את העבודה, בין אם אתה מחפש עיסוי שיעזור לך להירגע או כדי להקל על כאבים כרוניים ואי נוחות. מצאו מטפל שמכיר לא רק עיסוי שוודי, אלא גם ברקמות עמוקות, עיסוי תאילנדי, שיאצו, עיסוי באבנים חמות ועוד.

סוג העיסוי מוכתב על ידי המטפל שתבחרו

ישנם מטפלים המעדיפים עיסוי רקמות עמוק בגישה משככת כאבים, בעוד שאחרים מעדיפים גישה עדינה יותר לעבודת הגוף הפועלת עם היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו ללא שימוש בכוח. מטפלים בעיסוי וסוגי עיסוי כוללים אחד או יותר מהדרכים שהוזכרו לעיל על מנת לשרת קבוצות מסוימות של אנשים וצרכיהם האישיים.

עיסוי רקמות עמוק

הוא שילוב של טכניקות שונות להגברת הלחץ על הגוף. הטכניקות הנפוצות שהמטפל בעיסוי שלך יכול להשתמש הן טיפול בנקודת טריגר, שחרור מיופשיאלי ושחרור אקטיבי. עבור טיפולי עיסוי ספציפיים לרקמות עמוקות, המטפל ישתמש בקרסוליים ובמרפקים כדי להסיר רקמת שריר ועצם ככל האפשר.

עיסוי רקמות עמוק נועד להפחית שרירים נוקשים, להקל על כאבים ולהחזיר תפקוד תקין של הגוף. המטרה היא להקל על מתח וכאב בשרירים באמצעות עיסוי טיפולי המשתמש ברבות מאותן טכניקות המשמשות כמו עיסוי ספורט רקמות עמוק שוודי.

ההבדל

הוא שעיסוי רקמות עמוק משתמש בטכניקות עיסוי מסורתיות שונות כדי לעבוד על הרקמה, בעוד שעיסוי נקודת טריגר נועד לתמרן ולדחוף נקודה כדי לשחרר מתח באזור שלם שאינו שריר. עיסוי ספורט משמש להקלה על כאבים, חרדות ומתח שרירים. בשל ההשפעה המהירה של טכניקת העיסוי השוודי, בה המטפל מפעיל לחץ כדי להניע את הגוף בקצב מהיר, היא אינה מרגיעה כמו עיסויים אחרים.

מכיוון שהעיסוי משתמש בחיכוך איטי ולחץ עמוק על הרקמה העמוקה

עיסוי נקודת טריגר משמש לעתים קרובות כדי לעזור עם מתחי שרירים מתמשכים, כאב וכאב. מטפלים רבים בעיסוי אומרים שכאשר הם מציעים עיסוי רקמות עמוק, חלקם בסופו של דבר משתמשים בעיסוי שוודי עם פעימותיו הארוכות, המתיחה והלחץ המוצק שלו מעל הממוצע.

עבור מטפל בעיסוי, רמת הלחץ נקבעת לא רק לפי קומתו, גודלו וחוזקו של הרופא, אלא גם לפי האופן שבו הוא משתמש במשקל גופו לעבודת עומק.
למידע נוסף אודות כיצד בוחרים עיסוי נכון ? מומלץ לגשת לאתר flamingospa.co.il

אם אתה ספורטאי וצריך עיסוי ספורטיבי

אולי לא תרצה לראות מטפל שמתמקד בקשישים. ייתכן שמטפלים יצטרכו להיות מאומנים בהיבטים מסוימים של עיסוי טרום לידתי, כגון נקודות לחץ והיכולת לעורר התכווצויות. אם אתם צריכים או רוצים עיסויים היום, תוכלו לבחור מתוך כ-80 סגנונות טיפול בעיסוי במגוון תנועות וטכניקות לחץ.

ג'ייד ג'ונס, MBE, מדליסטית זהב אולימפית וחברה בטרקלין הבריאות באלי, משתמשת שבועית בעיסוי רקמות עמוק ושבדי, אך מעדיפה טיפולי עיסוי כדי למנוע פציעות מטאקוונדו ולהירגע.

דילוג לתוכן