חברה להפקת אירועים

Encore Global היא חברת ניהול אירועים גלובלית מובילה שיוצרת חוויה חלקה מקצה לקצה לפגישות היברידיות, וירטואליות או פנים אל פנים עם יותר מ-2,100 משרדים פנימיים ב-23 מדינות. בין אם אתם מחפשים מקום מפגש נקי ובטוח, סטודיו למצגות מקצועי, פלטפורמה וירטואלית חזקה, או שכבר יש לכם את ספק הטכנולוגיה המועדף עליכם…

במילים פשוטות

מפיקי אירועים מנהלים את תכנון האירועים האנליטי והמאקרו אסטרטגיה, בעוד רכזי אירועים עובדים במסגרת התוכנית של המפיק, משלימים את החסר בעזרת פתרון בעיות יצירתי ונהלים מעשיים צעד אחר צעד, רכזי אירועים משתלטים על התוכניות הללו (או יוצרים משלהם) ודואגים לכל פרט קטן: מנהלי הפקה והצוותים שלהם מנהלים את האירוע מהרעיון ועד ליישום, הופעה חיה והורדה.

מנהל הבמה

הוא החוליה המקשרת בין הלקוח למפיק כדי לחלוק את החזון שלהם על האירוע, ומעלה אותות מהזרימה של המופע על ידי תקשורת ישירה עם הלהקה במהלך הופעה או מצגת. הבמאי יושב בתא הטכני כדי לקבל תצפית טובה על הסצנה, המומלצת לפגישות גדולות או אירועים עם מספר מיקרופונים.

LD מכוון את מוקד התאורה ויוצר את אפקטי התאורה המשמשים במהלך התוכנית. LD מעצבת טקסטורות תאורה על בסיס דרישות טכניות וכן היבטים אמנותיים של צבע, תאורה ועוצמה. בנוסף ליצירת גרפיקה, המפעיל מנהל את כל השינויים באתר.

חברות רבות יוצרות סרטוני תדמית של אירועי העבר שלהן או משתמשות בסרטונים של האירועים שלהן כחלק מהדרכה ארגונית, או שהן יכולות גם לשדר בשידור חי בפלטפורמה פתוחה שכולם יוכלו לראות את האירוע שלהם.

בנוסף להתקנת ציוד אודיו ווידאו

חברת ההפקה שלך יכולה גם להקליט ולספק שירותי הפקת וידאו מקצועיים לעסק שלך. חברת הפקת אירועים יכולה לעזור לתכנן, לארח ולארח שידור חי של האירוע, אך צוות השיווק אחראי בסופו של דבר לאחסן את התוכן הזה ולעשות בו שימוש חוזר לקמפיינים אחרים בעתיד.

כתוצאה מכך

ארגון אירועים צריך לדעת כיצד לשדר וידאו, אך גם כיצד לשפר ולייעל שירותי הזרמת וידאו. ייתכן שחברות אירועים יצטרכו לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המקום כדי לשלב את טכנולוגיית האודיו והווידאו שלהן או לקבל אישור להתקין ציוד מסוים. חברת ההפקות כבר יודעת על המקומות הזמינים באזור והאטרקציות שלהם ולעיתים קרובות יכולה להציע את המקומות הטובים ביותר לאירוע באופן מיידי.

עבור נישה זו של אירועים

אתה יכול גם לצפות לדברים כמו ניסוח אחריות עבודה ביחס לכל הבחירות היצירתיות והמעשיות של מיקום האירוע. התפיסה שלנו לגבי האירוע שלכם יכולה להשפיע על ההשפעה שלו על המבקרים. הכרת KPIs אלו מאפשרת לנו לא רק ליצור עיצוב אטרקטיבי לאירוע שלכם, אלא גם להבטיח אספקה יעילה שגורמת לאנשים לפעול.

להפקה פלוס ניסיון של למעלה מ-40 שנה בארגון אירועים מעניינים ובלתי נשכחים מכל הסוגים והרקע

כדי לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן ותמיכה טכנית לכל תוכנית, מהפקות חיות ועד השקות מוצרים ארגוניים, כולל עיצוב דיגיטלי, פיתוח אפליקציות והדפסה בפורמט גדול. ל-Production Plus יש למעלה מ-40 שנות ניסיון בזיהוי, עיצוב, אירוח והספקת אירועים יצירתיים ששובדים את דמיונם של הקהל שלכם.

אנו אוהבים לספר את הסיפור המרגש שלך באמצעות טכנולוגיה וחדשנות בכל השירותים

כולל אירועים עסקיים וחיים, פיתוח אפליקציות, מדיה דיגיטלית ומודפסת. באמצעות ראיונות ספונטניים, טיסות רחפנים, מתקני הפקה ניידים ואולפני הפקה והקלטות משלנו, אנו יוצרים תוכן מעניין לפני, במהלך ואחרי אירועים. המוצרים הדיגיטליים היצירתיים שלנו כוללים משחקי תלת מימד, עיבוד אירועים, אנימציה, עיצוב ממשק משתמש / UX ומודלים תלת מימדיים.

בלוס אנג'לס חברת ההפקה החיה השנייה שלנו

היא Fluid Films Productions Inc. עם המוטו של יצירתיות בתנועה, חברת בידור חיה זו מציעה מוזיקה חיה, אופנה ושירותי שטיח אדום, בידור וסטרימינג דיגיטלי כדי לספק שירות מלא לצרכי שידור חי. Left Productions היא חברה גלובלית באמת עם משרדים נוספים בפריז ובלונדון המדורגת בין חברות הפקת אירועים חיים שיכולות לספק שירותים מקיפים ותוצאות מקצועיות במיוחד לפרויקטים בכל הגדלים. חברה זו היא אחת מאותן ספקי אירועים חד-פעמיים שיכולים להנחות את פרויקט האירוע החי שלך

עם קלט מלקוחות קודמים

חברות ההפקה החיות המובילות הללו יכולות לעזור לך ליצור ולארח את האירוע החי הבא שלך, בין אם הוא וירטואלי או אישי – רק שני מותגים ידועים שדוריר סיפקה עבורם שירותי אירוע היברידיים בלתי נשכחים. סטיידג' מחויבת לפיתוח, יצירה והספקה של חווית מותג מרשימה באמצעות אירועים חיים, וירטואליים והיברידיים, ומציעה סביבות הניתנות להתאמה אישית מלאה ופעולות סוהר. סטרימינג בשידור חי לקחת את הגבולות הפיזיים של האירוע שלך ולפתוח אותו לקהל עולמי הוא היתרון האמיתי של סטרימינג בשידור חי.

נרצה להצטרף לשיחה חינם לדון בצרכים ובתקציבים שלך ולעבוד איתך לפיתוח האפשרויות הטובות ביותר ולספק התאמה תקציבית מפורטת לאחר כל אירוע

עיין בתיאורים, ביקורות ופרסים כדי למצוא את האחד המתאים ביותר לצרכי העסק שלך, ובהמשך תוכל להשתמש בחוויה שלך כדי להיות חבר צוות טוב יותר.

דילוג לתוכן