הכוונה מקצועית – כלי לתכנון הקריירה העתידית שלך

אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון קריירה עתידית הוא להיות מוכן להתקפות פתע כשצצות הזדמנויות. גם אם אינך יכול לחזות את העתיד או לשלוט בכל היבט של הקריירה שלך, תוכנית לפיתוח קריירה תעזור לך לנקוט בצעדים חיוביים כדי להגדיר את חיי העבודה שלך ולעזור לך להימנע ממסלול קריירה שנקבע לחלוטין על ידי השפעות חיצוניות.

הכוונה מקצועית יכולה לעזור לך לפתח תוכנית פעולה שתאפשר לך לעסוק במקצוע שבחרת. בעזרתה תוכל ללמוד אילו מיומנויות אתה יכולי להביא למקצוע חדש ואילו מיומנויות תצטרך לרכוש לפני שתוכלו להתחיל בקריירה חדשה. למכללה שלך יש יועצי קריירה ואקדמיה שיכולים לעזור לך לקבל גם החלטות קריירה וגם תכנון חינוכי. בדרך כלל הם יכולים להפנות אותך לכיוון הנכון, וחלקם עשויים להציע עזרה פיננסית או הכוונה בקריירה.

הכוונה מקצועית

תהליך תכנון הקריירה יעזור לך לקבוע את ההשכלה והניסיון שאתה צריך

כדי למצוא עבודה בתחום שבחרת. הכוונה מקצועיץ יכולה לעזור לך לזהות משרות שאתה עשוי להתעניין בהן, אילו משרות זמינות באזור העניין שלך וכישורים שכבר יש לך שתוכל ליישם בקריירה שלך. כלי לתכנון קריירה הוא מסמך, גיליון עבודה, נוהל או שיטה לקביעת הקריירה המתאימה לך ביותר.

כלים לתכנון קריירה יכולים לעזור לשרטט את דרככם לעבודה על ידי הדרכה בשלבי הלמידה וההתנסות הדרושים. הכוונה מקצועית עשויה לכלול מבחני הערכה, אימון מקצועי, תוכניות חינוכיות והכשרה מקצועית. תכניות קריירה יכולות לעזור לך להחליט אילו קורסים לקחת ולזהות פעילויות חוץ בית ספריות, מחקר והתמחויות שיהפכו אותך למועמד חזק לעבודה. זה יעזור לך לנתח את הקריירה הנוכחית שלך, היכן אתה רוצה להיות וכיצד תוכל להגיע לשם, וכיצד תעריך את ההתפתחות שלך. הכוונה מקצועית חשובה מכיוון שהם עוזרים לצמצם את האפשרויות שלך כאשר אינך בטוח מה אתה רוצה לעשות בקריירה שלך ולצמצם את אפשרויות הקריירה שלך על ידי עיון במידע על קריירה, חקר חברות וחיבור עם אנשי מקצוע בתעשייה. אתה יכול להשלים את קורות החיים ואת הרשת שלך תוך כדי צמצום אפשרויות הקריירה שלך.

ייתכן שאתה גם מחפש התמחות

משרות חלקיות או הזדמנויות להתנדבות כדי לעזור לך לאמת את בחירות הקריירה שלך. השתמש בהכוונה מקצועית כדי לחקור תחומים נוספים כדי שתוכל למנף טוב יותר את העצות של הצוות המקצועי שלנו. אנו יכולים להציע הדרכה, הערכות קריירה, מידע ספציפי לתעשייה, סיכויי עבודה ומשאבים אחרים שיעזרו לך לתכנן את מסלול הקריירה האידיאלי שלך.

פנייה לעזרה של אנשי מקצוע המספקים הכוונה בקריירה

היא חיונית להשגת קריירה מצליחה או כזו שלא מאמללת אותך. הוא או היא יכולים להגיד לך איך להשיג קידום או העלאה בשכר, ואפילו לעזור לך להחליט אם להפסיק. הכוונה מקצועית תעזור לך לשפוך אור על מצבך בשוק העבודה כדי שתוכל לעשות בחירות מושכלות יותר

ללא קשר לרמת העשייה או הקריירה שלך

ללמוד כיצד לכתוב קורות חיים ולשמור אותם מעודכנים הוא תרגיל שנתי נהדר. היכולת לעקוב ולכתוב על ההישגים המקצועיים שלך תהיה שימושית כשאתה פועל לקראת היעד הבא שלך בקריירה. סקירה ותכנון קבועים יגרמו לך להיות מוכנים יותר לכל מה שיקרה בדרכך בקריירה שלך. לכן אם אתה מעוניין להשתמש בשירותים של הכוונה מקצועית, תתחיל בכתיבת קורות חיים לפגישה הראשונה. בכל דרך שלא תבחר להמשך הקריירה שלך אנחנו מאחלים בהצלחה.

דילוג לתוכן