הזרקת חומצה היאלורונית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

ניתן להשתמש בחלק מעטי ההיאלורון החזקים יותר להזרקות ליפוליזה, ניתן להשיג שכבות שומן, בהתאם לדגם עט ההיאלורון. ניתן להשתמש בהחדרה ללא מחטים של עט ההיאלורון להפקת נפח, עיצוב והרמה באזורים רבים בפנים.

בעוד שהזרקות צריכות להיעשות בתדירות גבוהה יותר

עט ההיאלורון מאפשר לחומר המילוי להתפזר בצורה אחידה יותר על פני העור, ולהשיג אפקט טבעי יותר מהזרקות חומרי המילוי הקונבנציונליות. כתוצאה מכך, יש פחות אי נוחות מאשר הזרקת מחט, ולכן לקוחות רבים מעדיפים את השיטה הזו, היא גורמת פחות חרדה וטראומה באזור זה, ולכן היא אידיאלית עבור אלה ששוקלים חומר מילוי החוששים ממחטים וגורמים לחבלות מינימליות עד ללא.

חומרי מילוי אלו מוזרקים לרוב במשרד המנתח או בספא

בדרך כלל מכילים חומר הרדמה מקומית לאזור סביב המפרק, כך שלא תרגיש כאב או אי נוחות באזור במהלך הטיפול. אם הברך שלך נפוחה מעודף נוזלים, הרופא שלך עשוי להזריק משכך כאבים מקומי ולאחר מכן להחדיר מחט לתוך המפרק כדי להסיר את הנוזל העודף.

עם ויסקומטרים

הרופא מזריק חומצה היאלורונית למפרק במהלך טיפול בדלקת פרקים. במפרקים הסובלים מאוסטאוארתריטיס נמצאו ריכוזים נמוכים יותר של חומצה היאלורונית1. הזרקה תוך מפרקית של חומצה היאלורונית, הידועה גם כתוסף צמיגות, הוצעה כאמצעי להחזרת צמיגות תקינה של הנוזל הסינוביאלי באנשים עם דלקת מפרקים ניוונית. תוספי צמיגות באמצעות h
לפרטים מורחבים על מעבר למאמר בלחיצה כאן והזרקת חומצה היאלורונית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כדאי לבדוק ב- orishulman.co.il

מאז 2017 הזרקה ללא מחטים של חומצה היאלורונית הפכה להליך הקוסמטי הפופולרי ביותר המאפשר שימוש במזרק סילון המשתמש בלחץ גבוה

כדי לדחוף חומצה היאלורונית דרך העור האנושי כדי למנוע תוצאות לא רצויות המנתח הפלסטי חייב להבין את הטכניקה הנכונה הכוללת הזרקה לצומת התת עורי של הדרמיס באמצעות טכניקות תפרים או מנהרה.

בדרך כלל

נוזל המפרקים נחקר כדי לקבוע באילו זריקות טיפוליות יש להשתמש לתוצאות מיטביות. הזרקת חומצה היאלורונית בדרך כלל אינה נחשבת אלא אם כן משככי כאבים וזריקות סטרואידים מקלים על התסמינים או הופכים פחות יעילים לאחר פעילות גופנית כלשהי.

אבל רופאים רבים רושמים אותם לאנשים עם דלקת מפרקים ניוונית בברך שתסמיניהם אינם משתפרים עם משככי כאבים או טיפולים לא תרופתיים כגון חום או קרח

טיפולים לא תרופתיים כמו פעילות גופנית, ירידה במשקל ופיזיותרפיה יכולים להקל על כאבי אוסטאוארטריטיס (OA) בברך בחלק מהחולים. ייתכן שכבר ניסיתם טיפולים אחרים לדלקת פרקים כמו משככי כאבים ללא מרשם וקורטיקוסטרואידים.

אם הוויסקומטר עובד בשבילך

תוכל לחזור על ההזרקה (או סדרת הזרקות) תוך כ-6 חודשים. אם ההליך לא עובד בשבילך, המשך לדבר עם הרופא שלך על אפשרויות טיפול אחרות, כגון ניתוח מפרקים. בדרך כלל מומלץ 3-5 מנות עם מרווח של שבוע בין כל הזרקה.

בשנת 2019 המכללה האמריקאית לראומטולוגיה (ACR) והקרן לדלקת פרקים (AF) המליצו לבטל את הטיפול בדלקת מפרקים בברך עם חומצה היאלורונית תוך מפרקית בהנחיות לטיפול בדלקת מפרקים בברכיים

ירכיים וידיים. ניתן לייחס חלק מהתוצאות הגרועות לשימוש לא הולם בזריקות HA, המותאמות בצורה גרועה לפנוטיפ ה-OA של חולים.

מועמדים אופייניים לויסקומטריה הם חולים עם דלקת מפרקים ניוונית בברך שלא טופלו בטיפולים לא ניתוחיים אחרים; המטופל לא הגיב לשאיבת ברך בנוכחות תפזורת וטיפול בזריקות קורטיקוסטרואידים תוך מפרקיות כאשר דלקת

היא מרכיב משמעותי בתסמיני המטופל ואין התווית נגד קורטיקוסטרואידים תוך מפרקיים.

Selon מחקר ראשוני

כאבים ונוקשות ירדו באופן משמעותי ונמשכו כ-3 חודשים לאחר הזרקת בוטולינום טוקסין A למפרק הברך התוך מפרקי, אם כי התפקוד הגופני לא השתפר משמעותית בהתבסס על מדד ה-McMaster Western University Osteoarthritis. אונטריו. הזרקה תוך מפרקית של HA עשויה לספק הקלה טיפולית בחולים עם דלקת מפרקים ניוונית מתקדמת בברך בשל התכונות הויסקואלסטיות שלה והשפעתה המגנה על המפרקים המפרקים.

אנשים ללא אינדיקציות קליניות, הידועים כאלרגיים לחומצה היאלורונית, בהריון או בהנקה או עם מצבי עור דלקתיים כגון אקנה או אדמומיות אינם זכאים לטיפול Juvederm Volight ולכן לא נשקלו למחקר.

בנוסף

נעשה שימוש ב-kh 2 כדי לקבוע אם קיים מודל של הקשר בין המטופל ומאפייני הטיפול (כלומר, אזור הטיפול, טיפול נלווה וטכניקת הזרקה – מחט לעומת צינורית). ניתוח של מדדים חוזרים ונשנים של שונות הראה הבדלים משמעותיים (p 0.001) בין כל הנבדקים לאחר הזרקה בשבועות 2, 24 ו-48 והראה השפעה זמנית של הגדלת עובי הדרמיס. שנית, המחטים בשימוש ונפח ההזרקה הממוצע היו שונים בין שתי הקבוצות.

לגבי שילוב הטיפולים בפגישת טיפול Volite

השימוש השכיח ביותר בחומצה היאלורונית נוספת של מילוי עורי (35.8%) היה ואחריו בוטולינום טוקסין (16.4%), חומצה פוליאטית-לקטית (8.2%) וסידן הזרקת חומצה היאלורונית עם הידרוקסיאפטיט (8.2%) (ראה טבלה 2) היו הפרוצדורות הניתוחיות השניות בשכיחותן בארץ עם 254,375 פרוצדורות שבוצעו באותה שנה.

דילוג לתוכן