האם כדאי ביטוח בריאות פרטי?

מבוא

בארצות הברית יש מערכת ביטוח בריאות פרטית, המכונה לעתים "המודל האמריקאי". מערכת הבריאות בארה"ב היא אחת היקרות בעולם ובכל זאת משאירה רבים ללא כיסוי. ביטוח בריאות פרטי יכול להיות חלק חשוב מהביטחון הפיננסי הכולל של אדם מכיוון שהוא יכול לסייע בהגנה מפני עלויות רפואיות גבוהות ולאפשר ליותר אנשים להרשות לעצמם כיסוי רפואי.

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתרצה ביטוח בריאות פרטי:

-אתה רוצה להיות מכוסה ליותר מסתם טיפול חירום

-אתה רוצה גישה טובה יותר למומחים

-יש לך תנאים קיימים שמייקרים את הטיפול שלך

-אתה זקוק לטיפולים ספציפיים שאינם מכוסים בביטוח ציבורי כמו טיפולי פוריות או טיפול נפשי

– אתה עצמאי ואין לך שירותי בריאות מהמעסיק

– אתה בפנסיה ואינך מקבל הטבות מדיקייר

קצבאות ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי הוא סוג של ביטוח רפואי שאינו מסופק על ידי הממשלה. ניתן לרכוש אותו מחברת ביטוח או באמצעות תכנית קבוצתית המוצעת על ידי מעסיק.

הטבות ביטוח בריאות פרטי הן בדרך כלל יקרות יותר, אך הן מציעות כיסוי רב יותר מתוכניות ביטוח בריאות ציבוריות. קופות חולים פרטיות מכסות לרוב שירותים שאין בתוכניות ציבוריות, כגון טיפולי שיניים ושירותי בריאות הנפש. פרמיות התוכנית הפרטית מבוססות על סוג הכיסוי שתבחר וגילך.

באופן כללי, קופות חולים פרטיות יקרות יותר מאשר ציבוריות, כך שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש אותה. עם זאת, אם יש לך צרכים רפואיים בעלות גבוהה או שאתה רוצה גישה לשירותים מסוימים שרק מבטחים פרטיים מספקים, אז אולי כדאי לשקול תוכנית פרטית.

כמה עולה ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי הוא שיקול חשוב לכל האוסטרלים.

ביטוח בריאות פרטי יכול לעזור לך לקבל טיפול רפואי טוב יותר ולכסות את העלויות של טיפולים רבים.

ביטוח בריאות פרטי לא מכסה הכל ולכן חשוב לדעת מה מכוסה ומה לא.

עלות ביטוח הבריאות הפרטי תלויה במקום מגוריכם, בגילכם וברמת הכיסוי שתבחרו.

ביטוח בריאות פרטי הוא לא רק דרך מצוינת לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, אלא הוא גם יכול להציל חיים. זה מכסה את העלות של רוב ההוצאות הרפואיות והטיפולים שאתה צריך, מה שאומר שאתה לא צריך לדאוג כמה יעלה הטיפול שלך.

ביטוח בריאות פרטי אינו מתאים לכל אחד. חשוב לדעת מה מכסה ביטוח בריאות פרטי לפני קבלת החלטה לרכוש אותו. העלויות עשויות להשתנות בהתאם לגיל שלך, למיקומך ולאיזה סוג פוליסה אתה קונה.

כיסוי ביטוח בריאות פרטי

כיסוי ביטוח בריאות פרטי הוא חלק חשוב ממערכת הבריאות בארצות הברית. הוא מציע מגוון יתרונות, כולל אשפוז, תרופות מרשם ועוד.

היתרונות העיקריים של ביטוח בריאות פרטי הם שהוא מציע מגוון רחב יותר של כיסויים מאשר מדיקייד או מדיקייר. זה גם מספק הגנה טובה יותר מפני סיכון פיננסי.

ביטוח בריאות פרטי מכסה גם דברים כמו טיפולי שיניים ושירותי בריאות הנפש שאולי אינם מכוסים בסוגי ביטוח אחרים.

ראוי לציין כי פרמיות עבור ביטוח פרטי עשויות להיות יקרות, במיוחד עבור אנשים אשר כיום בריאים אך עלולים לפתח מצב כרוני בהמשך חייהם.

כמה אני צריך להוציא על ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי הוא סוג של ביטוח בריאות המכסה עלויות רפואיות שאינן מכוסות על ידי שירותי בריאות ציבוריים. באוסטרליה, הוא משמש בדרך כלל לכיסוי עלות טיפולי בית חולים, ניתוחים וטיפולים רפואיים אחרים שאינם מכוסים על ידי Medicare.

עבור רוב האנשים, ביטוח בריאות פרטי יהיה שווה את זה. אתה צריך להוציא כמה שאתה יכול להרשות לעצמך על ביטוח בריאות פרטי כדי לוודא שאתה מכוסה במלואו לצרכי הבריאות שלך.

ביטוח בריאות פרטי הוא סוג של כיסוי רפואי שאתה רוכש ומשלם עבור עצמך. זה יכול להיות חלק חשוב מהתוכנית הפיננסית שלך, אבל אתה צריך לוודא להבין את העלויות, היתרונות וההחרגות לפני שאתה קונה את זה.

ישנם שני סוגים של ביטוח בריאות פרטי: ארגון ספק מועדף (PPO) ונקודת שירות (POS). PPOs מציעים מגוון רחב יותר של ספקים, בעוד שתוכניות POS מחייבות אותך להשתמש בספקי רשת.

שני הסוגים מכסים בדרך כלל את חלק מהדברים הבאים או את כולם: ביקורי רופא, אשפוז, עבודת מעבדה וצילומי רנטגן, תרופות מרשם, טיפול שיניים וטיפול בראייה.

ההבדל העיקרי בין השניים הוא כמה הם עולים. PPOs נוטים להיות יקרים יותר מתוכניות POS מכיוון שהם מכסים מגוון רחב יותר של שירותים.
למידע נוסף על האם כדאי ביטוח בריאות פרטי? נא לבדוק כאן: hadetareef.co.il

אמריקאי ממוצע מוציא כ-1,200 דולר בשנה על פרמיות ביטוח בריאות – הכוללות כיסוי ציבורי ופרטי גם לאנשים מתחת לגיל 65.

דילוג לתוכן