בחירת רמקול לאולפן הקלטות

שימוש מעשי מוניטור סטודיו רמקול רגיל הגברת תדר שטוח, ללא הגברה, תגובה חלקה ניתן להגדלה בהתאם לגודל ולמותג, שימוש רגיל להאזנה בהקשר המקורי ללא הוספת צלילים להנאה מהמוצר המוגמר שימוש לקונצרטים משמש להתמצאות פנימה למוזיקאי יכול לשמוע מה מתנגן ולשמור על כושר טוב. שימוש בהפקה לערבוב גווני הפקה ולקבלת צליל אמיתי ללא קלט או הגבלה מהרמקול. הקרנת קול מרחקים קצרים מרחקים ארוכים שימוש בקולנוע ביתי לא אידיאלי לשימוש באולפן ביתי אידיאלי לבידור או עריכה, אך לא לעריכה.

חשוב לזכור שבניגוד לרמקולים רגילים

מוניטורים באולפן אינם מיועדים לשפר את צליל האודיו במהלך השמעה – להיפך. אמנם יש לך מערכת Hi-Fi משוכללת שמשחזרת את הסאונד שלך במלוא הדרו, אבל לא לכולם יש את הפאר הזה, ומוניטורים באולפן נועדו לספק ייצוג מדויק ומלא של ההקלטה שלך, ומאפשרים לך לזהות ולתקן כל בעיה שעלולה להתעורר. בעת השמעת סאונד דרך רמקולים באיכות ירודה. כדי שהמוזיקה שלך תישמע במיטבה, אתה צריך לשמוע כמה שיותר פרטים, מה שאומר שתצטרך זוג מוניטורים אמיתיים באולפן.

למרבה המזל

אתה לא צריך להוציא כל כך הרבה כסף כדי לקנות צג מעולה. זו הסיבה שהאולפנים הטובים ביותר מוציאים לפעמים יותר מ-$10,000 על הכסף הטוב ביותר. אתם יודעים שהאולפנים הטובים ביותר יוציאו עשרות אלפי דולרים כדי להצטייד ברמקולי האולפן הטובים ביותר כדי שתוכלו לקבל את התמהיל המושלם.

בין אם תבחרו באפשרות דל תקציב

תקציב בינוני או תקציב גבוה, תוכלו לקבל תוצאות באיכות גבוהה באולפן באמצעות עיבוד אודיו. מוניטור אולפן טוב יספק עיוות מינימלי, הדמיית סטריאו מעולה, תגובת תדרים רחבה, גוונים ניטרליים וווליום גבוה, אפילו במארז קטן.

Genelec

היא אחת היצרניות הפופולריות ביותר של מוניטורים אולפנים מתקדמים והציגה כיצד הרמקולים מסדרת Genelec 8000 משיגים את האיכויות האידיאליות הללו באמצעות העיצוב שלהם. כדי לעזור לך, יצרנו מילון מונחים מקיף של מונחים טכניים הקשורים לצגי רמקולים באולפן. פשוט לחץ למטה כדי לפתוח את הז'רגון שלנו ולהבין את המשמעות של כל המונחים הטכניים הללו.

יצרני צגי סטודיו בדרך כלל מפרסמים מפרט מוצר באינטרנט

מפרטים אלו יכולים לספק מידע כגון קטגוריית מגבר, הספק, גודל דרייבר, תגובת תדרים, תגובת תדר, תדר מוצלב, האזנה מרחוק, רמת לחץ קול מקסימלית (SPL), מידע כגון עיוות מערכת הרמונית כוללת (THD). ), סוג קלט וכו'. תלמדו על המאפיינים העיקריים שיש לקחת בחשבון בהשוואה בין מותגים ודגמים שונים של מוניטורים אולפניים, ותחקור את מוניטורי האולפן הפעילים הטובים ביותר, תוך התמקדות רק באלו סבירים עבור אולפנים ביתיים קטנים.

מדריך זה יעזור לך למצוא את רמקול הניטור המתאים לצרכי ההאזנה הספציפיים שלך

מציאת הרמקולים הטובים ביותר לאולפן המוזיקה שלך דורשת סבלנות, זמן ומחקר קפדני. המגוון הרחב של מוניטורים באולפן יכול להקשות על טירוני תעשיית המוזיקה ועל ותיקים כאחד לבחור את הרמקולים הטובים ביותר.

אולפני מוזיקה מקצועיים רבים מעדיפים להשתמש במוניטורים פסיביים בשל הגמישות שהם מציעים. ניתן לכוונן עדין את הסאונד על ידי הוספת התקנים היקפיים להתקנה כך שמאזינים יוכלו ליהנות מאיכות הצליל הטובה ביותר מאותם מכשירים.

רמקולים מופעלים יכולים להיות שימושיים עבור סלון

חדר עבודה או אזור חיצוני, מסכי אולפן נהדרים עבור חדרי שינה, אולפנים וחללים קטנים מכיוון שהם מונעים מחדרים אלה להגביר או להקטין את התדירות בפועל של כל אחד מהם. ההבדל העיקרי בין רמקולי מדף ספרים פעילים לבין מוניטורים אולפנים טמון בעיקר בפרופיל הסאונד של הסאונד המופק.

לכן

הצג נועד לספק תגובת תדר שטוחה ובאופן אידיאלי אינו צובע את הצליל בשום צורה. לרוב הרמקולים יש הגדרות תדר מוגדרות מראש כדי לעוות או להגביר צלילים מסוימים ולשנות את האופן שבו הצליל נשמע דרך הרמקולים. זה חשוב במיוחד להקלטה, מכיוון שהסאונד מהרמקולים לא אמור להשפיע על האופן שבו אנשי מקצוע בתחום האודיו עורכים את הסאונד.

רמקול רגיל יכול להניע מגבר והתקני בקרת קול אחרים

כדי לשפר את הסאונד האישי שלך. אנשי מקצוע ההקלטות של היום יכולים לבחור ברמקולי מוניטור ייעודיים בעת יצירת פעימות אולפן באיכות גבוהה, אך לרמקולי סטריאו ביתיים יכולים להיות מאפיינים ייחודיים החיוניים להאזנה יומיומית. רמקולים סטריאו ביתיים נועדו לרוב להגביר או לשפר את רמות הסאונד, למשל על ידי הגברת הבס או הבאת צלילים עשירים יותר באמצעים ובגבוהים.

רמקולי סטריאו מתוכננים לצבוע את המוזיקה שאתה מנגן עם עקומות אקולייזר תדרים (EQ) שגורמים למוזיקה להישמע "נעימה" למאזין המזדמן

בשביל מיקס או יצירת מוזיקה, אתה לא צריך את הצבע הזה – אתה רק רוצה לשמוע מה בעצם יש ברצועות שלך. רמקולי מוניטור סטודיו צריכים לספק את המצגת המדויקת וחסרת הצבע של המוזיקה שלך.

בין אם אתה מקליט

עורך, מיקס או מאסטרינג, מערכת הניטור השקופה לשמע יכולה להבטיח שהמיקס שלך יתנגן היטב באוזניות, מערכות שמע לרכב, טלוויזיות ומערכות האזנה אחרות. בניגוד לרמקולים סטנדרטיים שנועדו לשפר את הצליל של הקלטות, מוניטורים באולפן שואפים לשחזר במדויק את ההקלטה המקורית – על ידי כך שהם מאפשרים לך לדעת איך הקול שלך נשמע, הם מאפשרים למשתמשים לערבב ולהתאים. הפוך את המוצר המוגמר לצליל כמה שיותר מרשים, בין אם זה רמקולים איכותיים או זוג אוזניות זולות.

רמקולים או מוניטורים של אולפני מוזיקה ורמקולי בידור ביתי שייכים לקטגוריות שונות

עם זאת בחשבון, התצוגה עדיין חשובה מכיוון שהרבה מוזיקה מושמעת דרך רמקול כלשהו. כמובן, נציין שבהשוואה לרמקולים סטנדרטיים בנאמנות גבוהה, מוניטורים באולפן עשויים להיות פחות נעימים, ובמקרים מסוימים יותר משעממים, מכיוון שהאיזון הטונאלי של רמקולים סטנדרטיים בנאמנות גבוהה נועד לשפר את המוזיקה של מאזינים רגילים.
למידע נוסף בנושא של audiovideo.co.il/product-category/%d7%a8%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d/'>רמקולים מקצועיים ובחירת רמקול לאולפן הקלטות ניתן לבקר ב- audiovideo.co.il

לכל מוניטור אולפן יכול להיות משהו טוב להוסיף לסאונד

אבל הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שז'אנרים שיש להם בס גדול ודורשים יותר כוח כדי לשחזר בס בבהירות רבה יותר יצטרכו מוניטורים אולפניים עם טווח תדרים רחב יותר ועוד כוח. … רמות בס גבוהות בעייתיות במיוחד להשמעה על גבי מוניטורים בהספק נמוך, ולכן בהתאם לסוג הצלילים שאתה צריך להשמיע ולהזין, עליך לבחור רמקול בעוצמה המתאימה בהתאם. אלא אם כן אתה מקליט באולפן ענק עם טונות של מוזיקאים וחלקים נעים, אתה לא צריך רמקולים גדולים במיוחד.

עם זאת

מדי פעם תמצאו רמקולים ביתיים בהגדרות האולפן. הרמקולים הטובים ביותר למוניטור אולפן ביתי כוללים מגברי כוח מובנים, כך שלא תצטרך לקנות ציוד אחר כדי להשתמש בהם. למרות שלעיתים קרובות מתייחסים לרמקולים סטריאו ביתיים או באיכות גבוהה כ"פאסיביות" (כלומר, הם דורשים מגבר חיצוני), מוניטורים באולפן הם רמקולים "פעילים" או "פעילים", מה שאומר שספק הכוח משולב ישירות ב- ארון רמקולים. … המגבר יכול להיות מובנה ברמקול עצמו-אפשר למצוא אותו ברמקולים אקטיביים למוניטור-או בשימוש לבד ובשימוש חיצוני עם רמקולים פסיביים.

דילוג לתוכן